نماهایی از ورزشگاه نقش‌جهان و یادگار امام در آستانه هفته حساس ۲۹ +عکس

ورزشگاه‌های نقش‌جهان اصفهان و یادگار امام تبریز آماده مصاف‌های حساس هفته بیست‌ونهم لیگ برتر هستند و هواداران رفته‌رفته وارد ورزشگاه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس امروز _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ با انجام هشت دیدار به‌صورت همزمان از ساعت ۱۸:۰۰ پیگیری می‌شود و تقابل‌های حساسی برگزار خواهد شد که می‌تواند تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده را تا حد زیادی مشخص کند.

در اصفهان تیم فوتبال سپاهان میزبان پیکان تهران خواهد بود؛ جدال بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای طلایی‌پوشان که اگر می‌خواهند از راه قهرمانی دور نشوند و در صورت ناکامی پرسپولیس در شکست‌دادن گل‌گهر به صدر جدول برگردند باید شاگردان مجتبی حسینی را از پیش‌رو بردارند. از همین‌رو هواداران سپاهان در فاصله یک‌ساعت تا آغاز بازی به‌صورت رایگان درحال ورود به ورزشگاه نقش‌جهان هستند.

نماهایی از ورزشگاه نقش‌جهان و یادگار امام در آستانه هفته حساس ۲۹ +عکس

همچنین در تبریز و استادیوم یادگار امام، تراکتوری‌ها باید در برابر نساجی قائمشهر قرار بگیرند. این دیدار گرچه تأثیر چندانی در مشخص‌شدن قهرمان و سقوط‌کننده‌ها ندارد اما می‌تواند برای تراکتور شانس کسب سهمیه را درصورت ناکامی تیم‌های بالانشین برای اخذ مجوز مدرک حرفه‌ای بالا ببرد و نساجی هم خیالش را از بابت بقا در لیگ‌برتر راحت کند.

کد خبر 660781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.