احتمال اخراج مدیر دورتموند به خاطر یک اظهار نظر جنجالی‌

ظاهراً موقعیت ماتیاس سامر داخل باشگاه بروسیادورتموند، پس از اظهارات وی در مورد ارتباط جود بلینگهام با رئال‌مادرید، در معرض تهدید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جود بلینگهام هافبک ملی‌پوش انگلیسی دورتموند، در آستانه پنجره تابستانی، صحبت‌های زیادی در مورد نقل و انتقالات انجام می‌دهد و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او وجود دارد که نشان می‌دهد قرار است راهی سانتیاگو برنابئو شود.

بسیاری از فوتبالی‌ها، به این جوان ۱۹ ساله توصیه می‌کنند که در این مسیر قدم بگذارد، و ماتیاس سامر به‌طور شگفت‌انگیزی ادعا می‌کند که پیشرفت بلینگهام ممکن است در اسپانیا بهتر از آلمان باشد.

مرد افسانه‌ای دورتموند، که نقش مشاور را در سیگنال ایدونا پارک ایفا می‌کند، در مورد صحبت‌های بلینگهام با رئال گفته است: "او در اسپانیا شرایط بهتری نسبت به دورتموند تجربه می‌کند، و در آنجا به بلوغ فوتبالی خود ادامه خواهد داد. اگر این بازیکن به چنین باشگاهی برود، باید سریع‌تر و کامل‌تر خود را تطبیق دهد. جود تصمیم خواهد گرفت که آیا می‌خواهد به رئال بپیوندد یا خیر.»

گفته می‌شود دورتموند از اظهارات سامر ناراضی است و رسانه Bild گزارش داد که او ممکن است به زودی از سمتش اخراج شود. گمان می‌رود که این ملی‌پوش سابق آلمانی در حال کار بر روی قراردادی بستن تا سال ۲۰۲۵ است، اما گفته که این توافق ممکن است کنسل شود.

بلینگهام، در عین حال، امیدوار است که در این فصل با دورتموند به قهرمانی در بوندسلیگا برسد، آن هم قبل از اینکه درخصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری کند، فعلاً بایرن مونیخ، با یک امتیاز اختلاف، در صدر جدول قرار گرفته و سه هفته تا پایان فصل باقی مانده است.

کد خبر 660772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.