۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
تیاگو سیلوا از تصمیم خود پشیمان است‌

تیاگو سیلوا پس از یک فصل پر فراز و نشیب به دنبال خروج از چلسی است و بازگشت به باشگاه دوران کودکی‌اش فلومیننزه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از Globo Esporte، داوید سیلوا از تصمیم خود برای تمدید اقامتش در استمفورد بریج، پشیمان است و می‌خواهد در تابستان به فلومیننزه برزیل بازگردد. ابن تیم سری‌آ برزیل، حرکات درستی را در بازار انجام داده و اخیراً مارسلو مدافع چپ سابق رئال‌مادرید را به خدمت گرفته است.

سیلوا با هم تیمی سابق خود ارتباط نزدیکی دارد و مشتاق است یک فصل دیگر در باشگاه دوران کودکی‌اش بازی کند، جایی که او در سال ۲۰۰۷ فوتبال خود را آغاز کرد.

جالب اینجاست که سیلوا سال گذشته یک پیراهن افتخاری شماره ۳ توسط فلومیننزه دریافت کرد و این شماره در این فصل نیز توسط هیچ بازیکنی انتخاب نشده است.

پس از اینکه باشگاه لندنی در ماه آوریل به رئال‌مادرید باخت و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، این مدافع میانی، از تصمیمات مالکان چلسی در این فصل انتقاد کرده و تاد بولی و همکارانش را مورد هدف قرار داده است. پس از سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید، چلسی با مشکلات فراوانی روبه‌رو شد و این اتفاق را به زیر سوال بردن استراتژی اتاق فکر آبی‌ها که شامل بولی می‌شود، می‌توان ربط داد.

چلسی روز شنبه، از سری مسابقات لیگ‌برتر در استمفوردبریج مقابل ناتینگهام فارست به میدان خواهد رفت.

کد خبر 660758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.