پیگیری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با حضور سهراب مرادی در دسته A

در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا رضا دهداری در یک‌ضرب ناموفق بود و سهراب مرادی به گروه A راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا که در شهر جینجو کره‌جنوبی جریان دارد، رقابت گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ برگزار شد و نماینده ایران در یک‌ضرب صاحب مدال نشد.

امروز رضا دهدار در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به روی تخته رفت و در یک‌ضرب وزنه‌های ۱۶۶ و ۱۷۲ را مهار کرد، اما در حرکت سوم موفق نشد که وزنه ۱۷۹ کیلویی را بالای سر ببرد. دهدار که نایب‌قهرمان جهان و آسیاست در پایان حرکات یک‌ضرب با رکورد ۱۷۲ کیلو در جایگاه ششم ایستاد.

همچنین در گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم ۹ وزنه‌بردار در جدول بودند اما فارس الباخ از قطر قهرمان جهان و المپیک، لزمون پریدیس وزنه‌بردار کلمبیایی‌الاصل بحرین که قهرمان جهان است، وزن‌کشی کردند اما وزنه نزدند. سهراب مرادی دیگر نماینده ایران در گروه B وزنه زد و رکورد ۱۶۲ یک‌ضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۶۲ کیلوگرم را ثبت کرد.

لازم به‌ذکر است دسته ۱۰۲ کیلوگرم، وزن المپیکی است؛ سهراب مرادی در دوضرب هفتم و با رکورد مجموع ۳۶۲ کیلوگرم در رده هشتم قرار گرفت. رقابت گروه B دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کره‌جنوبی برگزار شد و سهراب مرادی از ایران در این گروه به روی تخته رفت.

مرادی که مدت زیادی را با مصدومیت سپری کرده بود با نظر کادرفنی در گروه B وزنه زد و در یک‌ضرب رکورد ۱۶۲ کیلوگرم یک ضرب، ۲۰۰ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۶۲ کیلوگرم را ثبت کرد و اول شد. این وزنه‌بردار کشورمان برای مشخص شدن جایگاهش در آسیا باید منتظر برگزاری مسابقات دسته A باشد.

کد خبر 660741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.