کاروان تپانچه‌بادی مردان به ایران بازگشت/رقابت ملی‌پوشان ایران در تفنگ‌بادی و تپانچه ۲۵متر

کاروان تپانچه‌بادی مردان تیم ملی ایران پس از رقابت در جام‌جهانی باکو به کشور بازگشتند و سایر ملی‌پوشان در بخش تفنگ‌بادی و تپانچه ۲۵ متر با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد پورحسینی تیرانداز طلایی کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۳ باکو جمهوری‌آذربایجان و همچنین جواد فروغی، وحید گلخندان، محمدرسول عفتی و امیر جوهری‌خو، اعضای تیم ملی تپانچه‌بادی مردان و احمدظفر جعفرزاده، مربی تیم تپانچه کشورمان صبح امروز _جمعه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه_ در میان استقبال مسئولین فدراسیون به کشور بازگشتند.

گفتنی است مهدی مبینی دبیرکل، کبری غیاثی نایب‌رئیس بانوان، حمیدرضا شیرازی رئیس‌دفتر حوزه ریاست، احسان امینیان مسئول کمیته اداری و پشتیبانی و محمد همتی دبیر سازمان تیم‌های ملی جهت استقبال از وی در فرودگاه امام حضور داشتند.

امروز نیز در سومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی در باکو آذربایجان نمایندگان کشورمان در تفنگ‌بادی ۱۰ متر مردان در خط‌آتش ایستادند که در پایان امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۲۵.۸ در رده چهل‌وششم و پویا نوروزیان با امتیاز ۶۲۵.۲ در رده پنجاه‌وهفتم ایستاد.

همچنین در پایان بخش دقت تپانچه ۲۵ متر بانوان، هانیه رستمیان با ۲۹۲ امتیاز در رده هشتم ایستاد و زینب طوماری ۲۸۸ امتیاز و گلنوش سبقت‌اللهی ۲۸۲ امتیاز را برای خود در این رقابت ثبت کردند. گفتنی است این مسابقات فردا در بخش دقت پیگیری خواهد شد و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و زینب طوماری پشت خط‌آتش قرار می‌گیرند.

کد خبر 660732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.