کانته: هنوز هم به پروژه چلسی اعتماد دارم‌

هافبک تیم فوتبال چلسی معتقد است که تیمش به مسیر درست برخواهد گشت، تا به نوعی برای ماندن در استمفوردبریج هم پالس مثبت داده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آینده انگولو کانته در هفته‌های اخیر با گمانه‌زنی‌های زیادی همراه بوده است و قرارداد این بازیکن فرانسوی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. با این حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که هافبک ۳۲ ساله با تمدید در استمفورد بریج موافقت خواهد کرد و می‌خواهد به باشگاه کمک کند تا پس از اولین فصل ناراحت‌کننده تحت مالکیت بولی، مسیر درست را پیدا کند.

کانته در صحبت با اسکای اسپورت در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد بخشی از آینده باشگاه باشد یا خیر، گفت: "مطمئناً"، این یک پروژه هیجان‌انگیز است. متأسفانه این فصل مطابق با استانداردهای چلسی پیش نرفته است، اما همه می‌خواهند در این تیم بازی کنند، امیدوارم باشگاه دوباره در این مسیر درستی قرار بگیرد."

بهداد اقبالی، یکی دیگر از مالکان چلسی و دوست نزدیک تاد بولی، از زمانی که یک سال پیش باشگاه را خریداری کردند، هزینه‌های حیرت‌انگیزی به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون پوند را انجام دادند. آنها همچنین دو سرمربی (توماس توخل و گراهام پاتر) را اخراج کرده‌اند و به نظر می‌رسد برای برکناری لمپارد هم آماده باشند.

به نظر می‌رسد بسیاری از هم تیمی‌های کانته در چلسی، آماده جدایی از این باشگاه در تابستان امسال هستند و متئو کواچیچ و میسون ماونت در میان کسانی هستند که احتمال جدایی‌شان بالاست.

کد خبر 660720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.