شناسایی زمین‌های مستعد برای راه‌اندازی «بازارهای محله‌ای»

معاون خدمات شهری شهردار کرمان از شناسایی زمین‌های مناسب برای برپایی بازارچه‌های محله‌ای در شهر خبر داد و گفت: یکی از این بازارچه‌ها در پارک شهید باهنر کرمان برپا می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرمان، محمود ایرانمنش از فراهم‎‌سازی شرایط لازم برای خرید اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مناسب خبر داد و اظهار کرد: شناسایی زمین‌های مستعد در سطح شهر و راه‌اندازی «بازارروزهای کوچک‌مقیاس» برای تأمین به‌صرفه‌تر کالاهای اساسی و مایحتاج روزانه شهروندان در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل تعاون روستایی و تولیدکنندگان، انجام می‌شود.

وی افزود: به‌منظور تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر، سهولت دسترسی به خدمات موردنیاز روزمره، کاهش مراجعات و کاهش حجم و بار ترافیکی مرکز شهر، به‌زودی یک بازارچه محله‌ای در پارک جنگلی شهید باهنر کرمان، برپا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان خاطرنشان کرد: این بازارچه با کاربری توزیع میوه و تره‌بار، لبنیات، مرغ‌وماهی، گوشت و بعضی دیگر از اقلام با مشارکت جهاد کشاورزی و اداره‌کل تعاون روستایی استان، در پارک جنگلی شهید باهنر، پس از طی مراحل کارشناسی و قانونی، به‌زودی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

ایرانمنش اضافه کرد: در این بازارچه، کالاهای اساسی، زیر نظر جهاد کشاورزی با قیمت مناسب عرضه می‌شود و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از جانمایی بیشتر به‌منظور توسعه بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف شهر، براساس درخواست‌های مردم خبر داد و گفت: شهرداری کرمان در راستای رفاه عمومی شهروندان، از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای شناسایی محل مناسب احداث، طراحی و برپایی بازارچه‌های محلی عرضه میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی، استقبال می‌کند.

وی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، ساماندهی مراکز تولیدی نیز، ازجمله اهداف مدنظر برای برپایی این بازارچه‌ها است.

کد خبر 660700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.