اتمام کمربندی شهید سلیمانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در دستور کار است

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی گفت: فاز نخست زیرگذر میدان ولیعصر با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و اتمام کمربندی شهید سلیمانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه سال جاری تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صادق‌نژاد امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی اظهار کرد: بودجه سال جاری با افزایش ۴۶ درصدی به ۵۹۰ میلیارد تومان رسیده که ۳۰۰ میلیارد تومان آن معادل ۵۱ درصد به پروژه‌های عمران و شهرسازی و حمل‌ونقل اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی سال جاری، افزود: فاز نخست زیرگذر میدان ولیعصر با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان، اتمام کمربندی شهید سلیمانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، مسیرگشایی و توسعه شهر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و اتمام پیاده‌راه سازی هسته مرکزی شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ تعریف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همت شهردار خوی تمام معابر و کوچه‌هایی که سال‌ها آسفالت نشده بود، سال جاری آسفالت می‌شود.

صادق‌نژاد با اشاره به پیگیری مطالبات شهروندان توسط کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر، تاکید کرد: با توجه به درخواست‌ها و مطالبه شهروندان تمام مسائل عمرانی سایت مسکن مهر خوی و آسفالت کوچه‌های پژوهش سال جاری به اتمام می‌رسد و آسفالت کوی مهندسین تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جاری شاهد رونق اقتصادی و توسعه گردشگری در شهر خواهیم بود.

زیباسازی شهر جزو اولویت‌های شورا است

الهام سادات مظلومی، رئیس کمیسیون سیما و منظر شورای اسلامی شهر خوی نیز گفت: زیباسازی و توجه ویژه به منظر شهر در راستای ارتقای روحیه شهروندان و جذب گردشگر، جزو اولویت‌های شورای اسلامی شهر است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهر خوی، ادامه داد: به منظور زیباسازی شهر در گذشته اقداماتی انجام شده، اما با توجه به پیشینه تاریخی شهر و قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم، خوی از دیرباز مورد توجه بوده است.

رئیس کمیسیون سیما و منظر شورای اسلامی شهر با بیان اینکه متناسب با درخواست شهروندان اقداماتی در راستای زیباسازی شهر انجام می‌شود، گفت: مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر نقش مهمی دارد و امید است با همراهی و همکاری شهروندان شاهد شهری زیباتر باشیم.

وی با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در مدیریت شهری، افزود: بعضی مواقع، رسانه‌های محلی خوی با خبرهای منتقدانه، مشکلات شهری را برای برنامه‌ریزی مدیران شهر منتشر می‌کنند، لذا معتقد هستیم رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی توسعه شهرها هستند.

کد خبر 660689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.