افتتاح مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان در نجف‌آباد

طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خانه کشتی ایثار شهرداری نجف‌آباد افتتاح شد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نجف‌آباد، عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد در آئین افتتاح بزرگترین خانه کشتی استان اصفهان ضمن تشریح روند اجرای پروژه خانه کشتی از آمادگی کامل مجموعه شهرداری نجف‌آباد برای انجام پروژه‌های مشابه در سطح مناطق مختلف شهری خبر داد.

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز با تبریک هفدهم شوال سالروز نبرد دلیرانه مولی‌الموحدین (ع) و بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی، روحیه والای آن حضرت را الگویی شایسته در جوانمردی و اخلاق پسندیده برای جوانان دانست و تاکید کرد: شهرستان نجف‌آباد به عنوان طلایه‌دار ورزش باید بیش از پیش به زیرساخت‌های ورزشی استاندارد تجهیز شود که افتتاح این خانه کشتی نویدی امیدبخش برای ورزشکاران این منطقه است.

احداث خانه کشتی ایثار نمونه‌ای مثال‌زدنی از مشارکت مسئولان با مردم و بخش خصوصی است

در ادامه اسماعیل آخوندی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد ضمن خدا قوت به تلاشگران مدیریت شهری این شهر، افتتاح خانه کشتی ایثار را نمونه‌ای مثال‌زدنی از تعامل و مشارکت مسئولان با مردم و بخش خصوصی و دیگر نهادهای فعال در شهر دانست.

در این آئین موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز ضمن تقدیر از همت مدیریت شهری در انجام پروژه مشارکتی خانه کشتی، توزیع عادلانه امکانات در تمام مناطق شهری را نماد خدمت جهادی دانست.

به گزارش ایمنا، تشریح فعالیت‌های تخصصی و زیرساختی خانه کشتی، توضیح حمایت‌های اداره ورزش و جوانان و تلاش اعضای هیئت کشتی نجف‌آباد در برپایی خانه کشتی ایثار شهرداری نجف‌آباد توسط علی محمدی رئیس هیئت کشتی نجف آباد، اجرای گروه مسجد مهدیه با محوریت تبیین مفهوم انتظار و تقویت فرهنگ این فریضه الهی در جامعه امروز، بخش ویژه و نمادین برنامه کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای، اجرای حرکات ورزش‌های رزمی و پخش کلیپ‌های مرور تصویری بر مهم‌ترین افتتاحیه‌های انجام شده و روند تجهیز خانه کشتی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در بخش دیگری از این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا جنگ تحمیلی و مدافعان حرم زینب (س)، با اهدای تاج گل و لوح یادبود به مسئولان نهادهای مشارکت کننده در این پروژه، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کشتی و فعالان حوزه ورزش تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره «شهید موسی جمشیدیان» از شهدای مدافع حرم لشکر زرهی هشت نجف اشرف و به دست فرزند او خانه کشتی ایثار شهرداری نجف‌آباد، بزرگ‌ترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان و یکی از ۱۰ خانه کشتی برتر کشور افتتاح شد و با پرده‌برداری از لوح یادبود آن توسط مسئولان ارشد شهرستان به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 660684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.