شهرداری گرگان ۷۹ _ الریاضی لبنان ۸۷/گرگانی‌ها در حضور هواداران خود بازی را واگذار کردند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نخستین بازی فینال رقابت‌های بسکتبال غرب‌ آسیا مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با برتری الریاضی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در بازی نخست مرحله فینال رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن بسکتبال آزادی، مقابل الریاض لبنان صف‌آرایی کرد که این دیدار با برتری الریاضی به پایان رسید.

بازیکنان شهرداری گرگان مظفری، جعفری، یخچالی، کلاسنگیانی، ارغوان، جمشیدی، منجی، ریایی، پذیرفته، پتی و اودراس بودند و سرمربی تیم حاتمی بود.

کوارتر اول: امتیاز اول روی تابلو برای گرگان ثبت شد، شاگردان حاتمی در دفاع عملکرد خوبی ندارند. ابنان خیلی زود امتیاز خود را دورقمی کرد، بازیکنان شهرداری گرگان در دقیقه ۵ بازی موفق شدند اختلاف را کم کنند. بازی در دقیقه هشت با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ به نفعالریاضی است. شاگردان حاتمی بازهم عقب افتادند و تایم استراحت درخواست کردند، پرتاب ۳ امتیازی پذیرفته پارد حلقه الریاضی شد. هواداران گرگان ایستاده و بدون وقفه تیم خود را تشویق می‌کنند. کوارتر اول با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ به نفع الریاضی تمام شد.

کوارتر دوم: این کوارتر با امتیاز گیری الریاضی شروع شد، لبنانی‌ها زیر حلقه گرگان به خوبی از یکدیگر حمایت می‌کنند و با توپ گیریبه امتیاز می‌رسند. سجاد پذیرفته فول گل گرفت و بازی ۳ امتیازی خود را کامل کرد، گرگانی‌ها خیلی زود پنج خطا شدند. بازی در دقیقه ۵ کوارتر دوم با نتیجه ۳۷ بر ۲۶ به نفع الریاضی است. پتی که در همه دیدارها تأثیر به سزایی برای تیم خود دارد در این دیدار عملکردخوبی نداشته است. الریاضی روی پرتاب ۳ امتیازی بازیکن خود به امتیاز ۴۰ رسید. شاگردان حاتمی امتیازاتی گرفتند تا سرمربی الریاضی مجبور شود تایم استراحت بگیرد. بازی از سرعت بالایی برخوردار است، حاتمی تایم استراحت گرفت. در نهایت این کوارتر بانتیجه ۴۸ بر ۴۰ به سود الریاضی تمام شد.

کوارتر سوم: امتیاز نخست این کوارتر را جمشیدی کسب کرد، الریاضی به امتیاز ۵۰ رسید. لبنانی‌ها با پاس کاری‌های متعدد زیر حلقه گرگان، بازیکنان این تیم را بهم می‌ریزند. اختلاف امتیاز به عدد ۶ کاهش داده شد، طی حملاتی بازیکنان الریاضی نتوانستند امتیازکسب کنند. بازی در دقیقه ۵ کوارتر سوم با نتیجه ۵۹ بر ۴۴ به سود الریاضی است، بازیکنان خارجی الریاضی از هر نقطه زمین شوت می‌زنند. پرتاب‌های ۳ امتیازی مؤثر یخچالی اختلاف امتیاز را کم کرد تا کوارتر سوم با نتیجه ۶۶ بر ۶۱ به نفع الریاضی تمام شود.

کوارتر چهارم: بازی سرعت بالایی دارد، گرگانی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد ۳ کاهش دادند. بازی توسط پذیرفته به تساوی کشیده شد، شاگردان حاتمی در این کوارتر برای نخستین بار جلو افتادند. سرمربی الریاضی تایم استراحت گرفت، گرگانی‌ها عملکرد متفاوتی نسبت به کوارتر اول و دوم ارائه می‌دهند. شاگردان حاتمی ۵ خطا شدند، بازی در دقیقه ۵ با نتیجه ۷۱ بر ۷۰ به سود گرگان است. هواداران گرگان برای تیم خود در این دیدار سنگ تمام گذاشتند، بازی در کوارتر چهارم با حساسیت بالایی دنبال می‌شود. در نهایت این دیدار با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ به سود الریاضی تمام شد.

کد خبر 660674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.