تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل ادامه دارد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری شهردار اصفهان گفت: تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌های سه جانبه میان شهرداری اصفهان، معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه حمل‌ونقل انجام شده است و این رویکرد و تعامل با قوت تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس امروز_ پنج شنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه _ در نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران و رؤسای حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با رئیس و اعضای کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: این نشست تخصصی به پیشنهاد رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر به منظور یافتن راهکارها برای رفع مسائل حوزه ترافیک و حمل‌ونقل شهری برگزار شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رفع مسائل ترافیک باید به صورت علمی و کارشناسی باشد، افزود: این رویه را از بدو ورود به شهرداری پیگیری کرده‌ایم و در جلسات، تعاملات و تصمیم‌گیری‌ها بر رویکرد کار کارشناسی و علمی تاکید داشته‌ایم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: حرف آخر در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری باید علمی و کارشناسی باشد و ارتباطات و مذاکرات باعث اثرگذاری روی تصمیم‌گیری در این حوزه نشود.

وی ادامه داد: همواره این رویکرد در بدنه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان حاکم بوده و بر این اساس تصمیمات گرفته شده است، لذا الگوی ارج نهادن به کار کارشناسی و علمی در این معاونت ساری و جاری است.

حق‌شناس اضافه کرد: زمانی که سازمانی روی ریل‌گذاری صحیح حرکت کند، حتی با فراز و نشیب‌ها حتماً به هدف و مقصود می‌رسد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری شهردار اصفهان با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌های سه جانبه میان شهرداری اصفهان، معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه حمل‌ونقل انجام شده است و این رویکرد و تعامل در سال جاری با برگزاری رویداد سه روزه حمل‌ونقل دانش‌بنیان‌ها آغاز شد و با قوت تداوم خواهد داشت.

کد خبر 660659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.