ایجاد هاب سرمایه‌گذاری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: توجه به سرمایه‌گذار و وجود سرمایه یکی از موانع پیشرفت دانش‌بنیان‌ها است از همین رو به دنبال ایجاد هاب سرمایه‌گذاری این حوزه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم مصلحی امروز _ پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اظهار کرد: این جشنواره توسط شهرداری اصفهان حمایت ویژه شده است و این نهاد حمایت ۵۰۰ میلیونی از برگزیدگان را در دستور کار خواهد داشت.

وی افزود: چنانچه شرکت‌های بزرگ به این حوزه ورود و به زیست‌بوم فناوری کمک کنند، اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطرنشان کرد: توانمندی‌های زیادی در حوزه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در اصفهان وجود دارد، چراکه دو دانشگاه برتر کشور را در خود جای داده و تنها دانشگاه تخصصی برتر و برترین دانشگاه‌های آزاد در اصفهان واقع شده است.

مصلحی با بیان اینکه استان اصفهان نسبت به سهم خود در تمام کشور تعداد زیادی شرکت دانش‌بنیان فعال دارد، تصریح کرد: توجه به سرمایه‌گذار و وجود سرمایه یکی از موانع پیشرفت دانش‌بنیان‌ها است، از همین رو به دنبال ایجاد هاب سرمایه‌گذاری این حوزه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان هستیم، چراکه برای هم‌افزایی بازیگران، دانش‌بنیان‌های اصفهان به سرمایه نیاز دارند.

وی ادامه داد: به دنبال مستقر کردن سرمایه‌گذاران خطرپذیر در اصفهان، آموزش و ترویج سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی انواع روش‌های تأمین مالی در اصفهان هستیم. تسهیل‌گری در این امور و تأسیس شرکت‌های سرمایه‌گذاری از جمله اهدافی است که شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در دستور کار دارد.

کد خبر 660658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.