برنامه بازی‌های ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا مشخص شد و بدین ترتیب یوزهای ایرانی باید روزهای بیست‌وچهارم و سی‌ام دی‌ماه و همچنین ششم بهمن‌ماه به‌ترتیب به‌مصاف فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات بروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای دومین‌بار با حضور ۲۴ تیم در شش‌گروه چهار تیمی و از دوازدهم ماه ژانویه (بیست‌ودوم دی‌ماه ۱۴۰۲) تا دهم ماه‌فوریه ⁧۲۰۲۴⁩ (بیست‌ویکم بهمن‌ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه‌های الجنوب، البیت، احمدبن‌علی، الثمامه، شهر آموزش، بین‌المللی خلیفه، جاسم بن‌حمد و عبدالله بن‌خلیفه میزبان برگزار خواهد شد.

از همین‌رو مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز _پنج‌شنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در سالن «کاتارا اوپرا هاوس» شهر دوحه قطر با حضور سرمربیان تیم‌های ملی و مدیران فدراسیون کشورهای حاضر در این تورنمنت برگزار شد.

در نهایت پس از انجام قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه سوم این رقابت‌ها در کنار تیم‌های ملی هنگ‌کنگ، فلسطین و امارات قرار گرفت و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی کشورمان نیز با خنده‌هایی که بر لبانش آمد احساس رضایت خود از این قرعه را نشان داد.

برنامه بازی‌های ایران در این رقابت‌ها مشخص شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی در اولین بازی دور گروهی روز چهاردهم ژانویه (بیست‌وچهارم دی‌ماه) به‌مصاف فلسطین می‌روند و دو بازی دیگرشان نیز در روزهای بیستم و بیست‌وششم ژانویه (سی‌ام دی‌ماه و ششم بهمن‌ماه) مقابل هنگ‌کنگ و امارات برگزار خواهد شد.

برنامه بازی‌های ایران در مرحله‌گروهی جام ملت‌های آسیا:

ایران - فلسطین؛ ۲۴ دی‌ماه

هنگ‌کنگ - ایران؛ ۳۰ دی‌ماه

امارات - ایران؛ ۶ بهمن‌ماه

کد خبر 660641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.