نجات یک نوجوان از زیر آوار توسط آتش‌نشانان شهر مشهد در پی تخریب یک منزل مسکونی

مدیر عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از ریزش یک منزل مسکونی درخیابان شهید هاشمی‌نژاد این شهر و عملیات آتش‌نشانان برای نجات یک نوجوان از زیر آوار این ساختمان خبر داد.

مجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صبح امروز در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فروریختن یک منزل دو طبقه مسکونی و گرفتار شدن افراد در زیر آوار، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های یک، هشت، دو و ۴۴ آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان شهید هاشمی نژاد اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات در محل مشخص شد، یک منزل مسکونی دو طبقه ویلایی به‌صورت کامل فرو ریخته و بنا به اظهار شاهدان یک نفر از ساکنان زیرآوار محبوس شده بود که بلافاصله نجات‌گران و آتش‌نشانان عملیات جست‌وجو و پیدا کردن این فرد را آغاز کردند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: پس از دقایقی تلاش، آتش‌نشانان موفق به نجات یک پسر ۱۶ ساله از زیر آوار شده و این نوجوان را برای مداوا و انتقال به بیمارستان به تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

وی تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

کد خبر 660625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.