حریق کارگاه و انبار چوب مهار شد / آتش‌سوزی در کارگاه بازیافت مواد پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در دو کارگاه چوب و بازیافت مواد پلاستیکی خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۲:۳۸ بامداد امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ وقوع آتش‌سوزی در انبار چوب‌بری واقع در اتوبان شهید اردستانی جنب پل آفتاب، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ اطفا حریق از ایستگاه‌های شماره هفت، ۲۵، ۱۶ و پنج به محل حریق اعزام شدند. آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور خود آتش را که حجم قابل توجهی داشت مهار و از سرایت شعله به سایر نقاط کارگاه جلوگیری کردند. این حریق مصدوم نداشت و علت آن تحت بررسی است.

آتش‌سوزی در کارگاه بازیافت مواد پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۰۰:۲۲ بامداد امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه حریق در کارگاه ذوب و بازیافت مواد پلاستیکی در جاده حبیب‌آباد شهرک صنعتی اسپادانا به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۱۹، شش، هفت و ۲۴ به محل حریق اعزام شدند و توانستند حریق مذکور را که حجم زیادی از مواد پلاستیکی بازیافتی را در بر گرفته بود اطفا و از سرایت آن به کارگاه‌های مجاور جلوگیری کنند. اطفا و پاک‌سازی کامل این آتش‌سوزی حدود پنج ساعت به طول انجامید.

کاوه آهنگران اضافه کرد: رشادت آتش‌نشانان در ورود به داخل محوطه آتش و خارج کردن ۱۷ دستگاه سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی که تعدادی از آنها امکان انفجار داشت، قابل تقدیر بود و باعث کمتر کردن خسارات مالی و جانی در این حریق شد.

کد خبر 660621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.