تکلیف امتیاز فوتبال‌ساحلی در جلسه با هیئت‌فوتبال مشخص می‌شود/ می‌خواهیم سهمیه را نگه‌داریم

مدیرعامل صنعت‌فرش حداد گفت: امروز با هیئت‌فوتبال جلسه داریم و در آن تکلیف نهایی امتیاز فوتبال‌ساحلی مشخص خواهد شد. یا خودمان ادامه خواهیم داد یا سهمیه را به تیمی داخل یا خارج از استان واگذار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سه‌روز دیگر فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ساحلی رسماً آغاز می‌شود اما همچنان تنها سهمیه استان اصفهان در سرگردانی قرار دارد؛ صنعت‌فرش حداد که سال ۱۳۹۸ در لیگ برتر حضور پیدا کرد و حتی به مقام سومی هم رسید در هفته‌های اخیر اعلام کرده بود دیگر برای فصل جدید راغب به تیم‌داری نیست و می‌خواهد امتیازش را به فروش برساند.

در این میان هیئت‌فوتبال استان باتوجه به صحبت‌هایی که با چند باشگاه انجام داده بود قصد داشت به‌نوعی این امتیاز در اصفهان بماند و پس از این اتفاقات هم مشخص شد یک باشگاه درون استان و یک باشگاه خارج از استان مشتریان خرید این سهمیه هستند. ضمن اینکه شنیده‌هایمان حکایت از این دارد صنعت‌فرش حداد هم علی‌رغم میل به خروج تصمیم گرفته در لیگ برتر بماند و از فروش امتیاز منصرف شده است.

از همین‌رو خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با جلیل حدادی‌پور مدیرعامل صنعت‌فرش حداد انجام داد و نظر وی را درخصوص حواشی اخیر جویا شد. حدادی‌پور در این زمینه اظهار کرد: امشب جلسه‌ای با هیئت‌فوتبال استان داریم و در آن تکلیف‌مان به‌طور کامل مشخص می‌شود که امتیاز را واگذار و یا تیم را منحل می‌کنیم یا اینکه خودمان تصمیم خواهیم گرفت در فصل آینده حضور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که حقیقت دارد قصد دارید خودتان تیم‌داری کنید و با حضور در مجموعه مقاومت قصد استفاده از ورزشگاه این نهاد را دارید افزود: آقای رجبی در ورزش استان زحمت می‌کشند و از همین‌رو با وی جلسه‌ای برگزار کردیم که در آن نقطه‌نظراتی مطرح شد و شرایط را برای فراهم کردن و استانداردسازی زمین مقاومت برای بخش ساحلی بررسی کردیم. من‌هم پیشنهاد دادم که زمین به گونه‌ای شود نه تنها برای تمرین بلکه برای مسابقات رسمی آماده باشد.

مدیرعامل صنعت‌فرش حداد درخصوص اینکه چه مشتریانی خواهان خرید این امتیاز هستند و اینکه خودش می‌خواهد سهمیه در استان اصفهان بماند یا خیر؟ تصریح کرد: دلم می‌خواهد سهمیه در استان اصفهان بماند و به‌جز پادما دو سه مشتری دیگر هم هستند که البته تمام ماجرا امروز در جلسه با هیئت‌فوتبال مشخص و قطعی خواهد شد.

حدادی‌پور در پایان همچنین نسبت به این مسئله که چه اتفاقاتی موجب شد تصمیم به کناره‌گیری از فوتبال‌ساحلی بگیرد گفت: امشب پس از جلسه که تکلیف مشخص می‌شود درباره تمام حواشی و ماجراهایی که این چند سال به‌وجود آمده پاسخ‌گوی شما خواهم بود.

کد خبر 660607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.