گرامی رئیس هئیت شنا استان اصفهان باقی ماند+ عکس

پیمان گرامی با کسب ۲۶ رای برای دومین دوره چهارساله خود به عنوان رئیس هیئت شنا استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - پنجشنبه بیست‌یکم اردیبهشت‌ماه- مجمع انتخاباتی هئیت شنا، شیرجه و واترپلو با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمدعلی آبادی نایب رئیس فدراسیون شنا، نماینده ورزشکاران و اعضای مجمع از ساعت ۱۱:۳۰ در سرای ورزشکاران تختی پیگیری شد.

جواد محمدی در ابتدای شروع مجمع ضمن خوش‌آمدگویی و اشاره به وضعیت شنای استان، اظهار کرد: برگزاری این مجمع بدون فوت وقت نشان از حضور ورزشکاران خوب استان است که زحمات زیادی می‌کشند همچنین مسئولین دلسوزی که برای رشد این رشته تلاش می‌کنند. با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده آینده خوبی را می‌توان برای رشته شنا، شیرجه و واتر پلو متصور شد. با کمک فدراسیون رشته شنا تبدیل به یکی از رشته‌های ورزشی شده که نشاط اجتماعی را بالا می‌برد. تلاش ما بر این بوده است که راه هموارتر شود و زیر ساخت‌ها توسعه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرشاخت‌های رشته شنا در استان، تصریح کرد: چندین استخر در شهرستان‌ها که سابقه خدمت داشتند، بروز رسانی شده همچنین چند استخر نیز افتتاح شده است که در روزهای آینده استخرهای شهرستان چادگان، ورزنه و چند پروژه آبی دیگر آماده خدمت می‌شود. رشته ورزشی شنا از نظر اعتقادی، نشاط اجتماعی و سلامتی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود نگاه ویژ ای یه این رشته ورزشی داشته باشیم. هدیه ما به مجمع امروز بازگشایی استخر انقلاب است که در چند روز آینده در مدار خدمت قرار می‌گیرد.

محمد علی آبادی با اشاره به حضور مسئولین دلسوز در استان، اظهار کرد: به کل اصفهان برای داشتن مدیر کلی جوان و توانا تبریک می‌گویم. گرامی توانست هیأت شنای استان اصفهان را نظم دهد و نشان داد که توانمند است. مدرسه شنایی که راه اندازی شده و موفق بوده به دلیل شناسایی استعدادهای درخشان و پرورش آنان است. برای اولین بار در سال گذشته توانستیم مدال نقره آسیا را کسب کنیم و در مسابقات ورودی جهانی دو ورزشکار رکوردهایی عالی کسب کردند. همکاری همه هئیت‌های شنای استان و مدیرکل با گرامی باعث شده است که روند رو به رشد شنا استان را افزایش دهد.

به گزارش ایمنا، این مجمع انتخاباتی با تک کاندیدایی پیمان گرامی و ۲۷ رأی مأخوذه برگزار شد که در پایان پیمان گرامی با کسب ۲۶ رأی به عنوان رئیس هئیت شنا، شیرجه و واترپلو انتخاب شد. در ادامه انتخابات اعضای هئیت برگزار شد که سپیده بهروز فر به عنوان نایب رئیس، سحرگرامی به عنوان خزانه دار، زهرا مدنی محمدی، مجتبی صباغی و روح الله معظم به عنوان اعضا هئیت رئیسه انتخاب شدند.

گرامی رئیس هئیت شنا استان اصفهان باقی ماند+ عکس

کد خبر 660597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.