برنامه‌ریزی رئال‌مادرید برای ساختن ترکیب کهکشانی

رئال مادرید قرار است به طور همزمان، برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و جود بلینگهام از دورتموند اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اصلاً خوب نیست، قرارداد امباپه نامشخص است و PSG با یک تابستان پر فراز و نشیب همراه با تغییر سرمربی روبرو می‌شود، این درحالی است که احتمال جدایی لیونل مسی و نیمار وجود دارد.

به گزارش تلگراف، رئال قصد دارد با ارائه یک پیشنهاد جدید برای امباپه، از این هرج و مرج در باشگاه پاریسی استفاده کند و او را به خدمت بگیرد. لوس‌بلانکوس قبلاً این بازیکن ۲۴ ساله را زیر نظر گرفته بود، و حتی پیشنهادی ۱۷۰ میلیون پوندی (۲۱۴ میلیون دلاری) در تابستان گذشته برای جذبش ارسال کرد، اما کیلیان ترجیح داد قرارداد خودش را با PSG تمدید کند.

بنا به گزارش رسانه‌های مختلف، رئال‌مادرید برای جذب بلینگهام نیز پیشنهادی آماده کرده و هفته گذشته بر سر شرایط شخصی با او به به توافق رسیده است. اگرچه آنها هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نکرده‌اند، اما انتظار نمی‌رود که در توافق با طرف آلمانی مشکلی وجود داشته باشد. این گزارش ادعا می‌کند که رئال در تابستان برای شروع یک دوره جدید " با ترکیب کهکشانی‌" برنامه‌ریزی می‌کند.

امباپه پس از درگیری با این باشگاه بر سر سهم خود از مسائل تجاری و تبلیغاتی در اوایل سال جاری، آینده‌اش در پاری‌سن‌ژرمن را دچار تردید کرد. او همچنین از بستن یک قرارداد بلندمدت خودداری کرده است. قرارداد فعلی فوق ستاره فرانسوی، در پایان سال آینده به پایان می‌رسد، اگرچه گزینه‌ای برای تمدید آن به مدتد ۱۲ ماه دیگر وجود دارد.

درحالی که به نظر می‌رسد رئال‌مادرید مسائل قرارداد بلینگهام را حل کرده است، آنها هنوز هم می‌توانند برای امباپه هزینه زیادی انجام دهند. در این بین آنها به دنبال موفقیت در اروپا هستند و چهارشنبه آینده در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با من‌سیتی بازی خواهند کرد.

کد خبر 660548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.