ماندن یا رفتن تارتار مشخص نیست / حضور در فوتبال ساحلی؟ منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه هستیم!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: دو مسابقه دیگر از لیگ برتر فوتبال باقی مانده است و سیاست‌گذاری هیئت‌مدیره در رابطه با سرمربی مشخص نیست، هیچ نشستی نداشتیم و تمام تمرکز باشگاه و کادرفنی روی دو بازی باقی مانده است و پس از آن در خصوص سرمربی هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره با وضعیت پرداخت قرارداد بلاز مسیچک، بازیکن خارجی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: اینکه می‌گویند مبلغ قرارداد این بازیکن پرداخت نشده کذب محض است، طبق قرارداد تا آخرین رقم قرارداد وی را پرداخت کردیم. این بازیکن با توجه به مصدومیتی که داشت، با نظر سرمربی در ایران ماند و برای بازی با بیروت اعزام نشد تا کارهای فیزیوتراپی خود را انجام دهد. از طرف دیگر منابع مالی مطالبات دیگر بازیکنان تأمین شد و به حساب آنها واریز شده است.

وضعیت مهدی تارتار هنوز برای فصل آینده مشخص نیست

وی در خصوص حضور تارتار برای فصل آینده روی نیمکت ذوب‌آهن تصریح کرد: دو مسابقه دیگر از لیگ برتر فوتبال باقی مانده است و سیاست‌گذاری هیئت‌مدیره در رابطه با این موضوع مشخص نیست، هیچ نشستی در این خصوص نداشتیم و تمام تمرکز باشگاه و کادر فنی روی دو بازی باقی مانده است و پس از آن در خصوص سرمربی هم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا ذوب‌آهن سهمیه فوتبال ساحلی اصفهان را در اختیار می‌گیرد یا خیر؟ گفت: این موضوع بستگی به بودجه‌ای دارد که کارخانه ذوب‌آهن در اختیار باشگاه می‌گذارد و بر اساس اعتباراتی که در اختیارمان قرار می‌گیرد برنامه‌ریزی می‌کنیم. اگر بودجه کافی وجود داشته باشد، در رشته‌هایی که پتانسیل خوبی در اصفهان دارند، تیم‌داری می‌کنیم.

 ماندن یا رفتن تارتار مشخص نیست/حضور در فوتبال ساحلی؟منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه هستیم!

هیئت فوتبال پیشنهادی برای تیم‌داری در فوتبال ساحلی به ما نداده است

احسانی ادامه داد: منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه توسط مجمع باشگاه هستیم تا بتوانیم در مورد رشته‌هایی که داشتیم، تصمیم بگیریم. نباید بدهی‌ای ایجاد کنیم که توان پرداخت آن را نداشته باشیم، حدود دوسال است که به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن فعالیت می‌کنم، ابتدا برنامه‌ریزی مالی را در باشگاه تدوین کردیم و خارج از بودجه و این برنامه نمی‌توانیم هزینه نمی‌کنیم.

وی افزود: طی دوسال گذشته تمام قراردادها تقریباً پرداخت شده است و بدهی نداریم که دلیل آن برنامه‌ریزی‌ها است. هیچ تعهدی نیز خارج از بودجه ایجاد نکردیم. اگر اعتبار داشته باشیم به رشته‌های ورزشی باشگاه اضافه می‌کنیم، چراکه نمی‌توانیم بدهی روی بدهی بگذاریم و از اعتبار باشگاه کم کنیم‌. اگر امسال در مورد تیم‌داری در فوتبال ساحلی پیشنهادی به مدیریت باشگاه ارائه شود آن را به هیئت‌مدیره ارجاع می‌دهیم تا این درخواست را بررسی کند. درحال حاضر برای تیم‌داری در فوتبال ساحلی پیشنهادی به ما نشده است، روز گذشته صحبتی تلفنی با رئیس هیئت فوتبال اصفهان داشتم، اما طاهری صحبتی درباره فوتبال ساحلی نکرد.

 ماندن یا رفتن تارتار مشخص نیست/حضور در فوتبال ساحلی؟منتظر مشخص شدن بودجه باشگاه هستیم!

اگر والیبالیست‌هایمان به سپاهان بروند، دیگر در بخش والیبال بانوان تیم‌داری نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص تیم‌داری در بخش والیبال بانوان اظهار کرد: مشکلی با تیم‌داری در حوزه والیبال بانوان نداریم، اما اگر بازیکنان ما به تیم سپاهان بروند و تیم ما خالی از بازیکن شود، دیگر نیازی نیست که ما هم تیم بدهیم و اگر شاهد این باشیم که تیم ما خالی از بازیکن می‌شود، دیگر بازیکنی جذب نخواهم کرد. امیدواریم باشگاه سپاهان اخلاق‌مداری را مد نظر داشته باشد و نگذارد تیمی از هم پاشیده شود. البته در گذشته سیاست مدیران ارشد کارخانه ذوب‌آهن این بود که تیم‌داری در استان نباید به صورت موازی‌کاری باشد.

احسانی با اشاره به حضور تیم‌های ذوب‌آهن در رشته‌های دیگر ورزشی اضافه کرد: پیشنهاد برای رشته‌های جدید همچون تکواندو یا تنیس روی میز داریم. منتظر تشکیل مجمع باشگاه در خرداد یا تیرماه سال جاری هستیم تا بودجه‌ای را به این رشته‌ها اختصاص دهیم و از رشته‌های ورزشی حمایت کنیم.

کد خبر 660539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.