بیروت لبنان ۹۳ _ ذوب‌آهن ۷۳/ پایان رقابت‌های‌ غرب آسیا با مقام چهارمی برای ذوب‌آهن

تیم بسکتبال بیروت کلاب لبنان در دیدار رده بندی رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا ذوب‌آهن را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن امشب _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در بازی رده بندی رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۲۲:۱۵ میهمان بیروت کلاب لبنان بود که این دیدار با پیروزی بیروت به پایان رسید.

اسامی بازیکنان ذوب‌آهن: سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، فرید اصلانی. محمد حسین زاده، محمد حسین جعفری، محمدرضا اکبری، بلازمسیچک، علی کاشانی.

سرمربی: فرزاد کوهیان

کوارتر اول: بازی با امتیاز گیری ذوب‌آهن شروع شد، در ادامه بیروت پیش افتاد. پرتاب‌های ۳ امتیازی شاگردان کوهیان وارد حلقه بیروت نمی‌شود و در آن طرف زمین لبنانی ها با یک پرتاب ۳ امتیازی دورقمی شدند. بازی در دقیقه ۵ با نتیجه ۱۴ بر ۷ به نفع بیروت کلاب است، ذوبی‌ها عملکرد خوبی در دفاع و حمله ندارند. سرعت بازی بالا است، گاندوها از طریق ضد حمله اختلاف امتیاز را کم کردند. درنهایت کوارتر اول با نتیجه ۲۶ بر ۱۴ به سود بیروت کلاب تمام شد.

کوارتر دوم: بیروت به امتیاز ۳۰ رسید، ذوب‌آهن تعدادی امتیاز گرفت تا سرمربی لبنانی‌ها مجبور شود تایم استراحت بگیرد. ۱۰ امتیاز برتری برای بیروت وجود دارد، لبنانی‌ها در حمله ضعیف عمل می‌کنند تا گاندو ها اختلاف را کم کنند. شاگردان کوهیان به بازی برگشتند، اکبری اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش داد. بیروتی‌ها ذوب‌آهن را دست کم گرفتند و این کواتر با نتیجه ۴۱ بر ۴۰ به نفع بیروت به پایان رسید.

کوارتر سوم: بازیکنان بیروت کوارتر سوم را خوب شروع کردند، ذوبی‌ها بازهم عقب افتادند. بیروت به امتیاز ۵۰ رسید، اختلاف امتیاز به عدد ۱۱ رسید تا کوهیان تایم استراحت بگیرد. گاندوها نوسان زیادی در بازی دارند، پرتاب ۳ امتیازی بازیکن بیروت این تیم را به امتیاز ۶۰ رساند. بازی در دقیقه ۶ بانتیجه ۶۲ بر ۴۶ به نفع بیروت کلاب است. عملکرد بد ذوبی‌ها در این کوارتر ادامه دارد تا در نهایت با نتیجه ۷۵ بر ۵۶ به نفع بیروت تمام شود.

کوارتر چهارم: پرتاب ۳ امتیازی قلی‌زاده وارد حلقه بیروت شد، ذوبی‌ها در این کوارتر کار سختی پیش رو دارند و باید ۱۵ امتیاز جبران کنند. گاندوها در پرتاب‌های آزاد عملکرد خوبی ندارند، بازی در دقیقه ۵ با نتیجه ۸۱ بر ۶۸ به نفع بیروت است. گاندو ها فقط در کوارتردوم این دیدار توانستند عملکرد خوبی داشته باشند، هر حمله بیروتی ها با امتیاز همراه است. کوهیان تایم استراحت گرفت، درحالی که انتظار می‌رفت بلاز مسچیک بازیکن خارجی ذوبی‌ها یاری دهنده آنها در این دیدار باشد، اما مصدوم است. در نهایت این مسابقه بانتیجه ۹۳ بر ۷۵ به سود بیروت تمام شد تا ذوبی‌ها به مقام چهارم رقابت‌های غرب آسیا برسند.

کد خبر 660511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.