ساپینتو ناامید اما مصمم در تمرینات استقلال + عکس

سرمربی استقلال در تمرینات این تیم با چهره‌ای مصمم حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و اگرچه تا حدودی آبی‌پوشان پایتخت شانس اندک خود برای کسب عنوان قهرمانی را از دست داده‌اند، تقابل با شاگردان محمد ربیعی برای آن‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار خواهد بود. شاگردان ساپینتو هم‌اکنون به عنوان یکی از مدعیان کسب قهرمانی در جام حذفی حضور دارند و با توجه به اینکه فاصله استقلال با صدر جدول مسابقات تا حدودی افزایش پیدا کرده است به احتمال فراوان کادر فنی آبی‌پوشان از این پس تمرکز خود را روی دو تقابل جام شگفتی‌ها می‌گذارد.

در هر حال استقلالی‌ها همچنان تمرینات خود را به‌طور منظم دنبال می‌کنند و به‌رغم اینکه برخی معتقد هستند، لیگ برتر برای این تیم به اتمام رسیده است، کادر فنی آبی‌پوشان با جدیت تمام، برنامه‌های تمرینی خود را جلو می‌برد.

نکته جالب توجه در خصوص حال و احوال تمرین تیم استقلال این است که ریکاردو ساپینتو با وجود از دست دادن شانس قهرمانی و انتقاداتی که به‌تازگی به وی وارد شده است، مطابق با روال معمول در تمرینات استقلال چهره‌ای جدی و مصمم دارد و اینگونه به نظر می‌رسد که این سرمربی قصد دارد با کسب قهرمانی در جام حذفی به نوعی تلخ‌کامی‌های اخیر آبی‌ها را جبران کرده باشد.

ساپینتو ناامید اما مصمم در تمرینات استقلال+عکس

کد خبر 660510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.