نقش بارز یک شرکت دانش‌بنیان‌ در تجهیز مرکز توانبخشی حسی هلال احمر

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سرمایه‌گذاری مرکز توانبخشی حسی هلال احمر اصفهان که برای تمام رده‌های سنی قابل استفاده است توسط شرکت دانش‌بنیان فراهم شده و تمام تجهیزات موجود در این مرکز نیز ساخت داخل است.

محسن امینی هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از افتتاح یک بخش هوشمند در مرکز توانبخشی هلال احمر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هجدهم اردیبهشت‌ماه که روز جهانی هلال احمر و هفته هلال احمر که از شانزدهم تا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه بود چندین طرح افتتاح شد که یکی از آن‌ها بخش توانبخشی حسی هوشمند است.

وی افزود: این افتتاحیه امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ با حضور محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، ناصر چاوشی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و سیدکمال صدیقی، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این مرکز که به همت یک شرکت دانش‌بنیان تأسیس شد، به‌طور رسمی از امروز آغاز به‌کار کرد. سرمایه‌گذاری این مرکز توانبخشی حسی که برای تمام رده‌های سنی قابل استفاده است توسط شرکت دانش‌بنیان فراهم شده و تمام تجهیزات موجود در این مرکز نیز ساخت داخل است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به وجود تجهیزات و وسایل ساخت داخل در این بخش، اضافه کرد: افرادی می‌توانند از این بخش استفاده کنند بیشتر از افرادی هستند که اختلالات تمرکز و اوتیسم دارند که در این مکان با استفاده از تجهیزات موجود، تحت درمان قرار می‌گیرند و به تعادل و تمرکز آن‌ها کمک می‌شود. اگرچه کودکان یا بزرگسالان سالم و عادی که مشکلات تمرکز دارند نیز می‌توانند از این مرکز استفاده کنند.

کد خبر 660504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.