شلیک بیش از ۱۰۰ راکت به سرزمین های اشغالی

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی، اقدام به راکت باران سرزمین های اشغالی کرد.

به گزارش ایمنا، منابع خبری اعلام کردند که مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را آغاز کرده و طی ساعتی با پرتاب بیش از ۱۰۰ راکت، به تل‌آویو رسیده‌اند.

خبرنگار شبکه «المیادین» در این باره گزارش داد: راکت‌های جدیدی از نوار غزه به سوی صهیونیست‌ها پرتاب شده و آژیرهای خطر در شهرک‌های «سدیروت»، «شاعر هنگیف» و «عسقلان» به صدا درآمد.

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که آژیرهای خطر در اسدود، حومه آن، نتیفوت و در بیش از ۳۰ کیلومتری مرز با غزه به صدا درآمده‌اند. تمام مناطق صهیونیست‌نشین از جنوب تل‌آویو تا مرز غزه تحت حملات راکتی مقاومت قرار دارد.

در ادامه گزارش‌ها آمده است: راکت‌هایی که از نوار غزه پرتاب شده، مربوط به حملات امروز رژیم صهیونیستی هستند و پاسخ مقاومت فلسطین به ترور سه رهبر جنبش جهاد اسلامی در روز گذشته نیستند.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود اعلام کردند: تاکنون صدها راکت به سمت شهرک‌های اطراف غزه شلیک شده که سامانه گنبد آهنین تنها چند راکت را رهگیری کرده است. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که در یک ساعت گذشته حدود ۱۰۰ راکت از سوی فلسطین شلیک شده است.

خبرنگار کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از ۳۶ ساعت انتظار رگباری از راکت به جنوب از سدیروت تا عسقلان اصابت کرد. گفت شده است که بیش از ۲۰ راکت در حال حاضر به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است. در حال حاضر هیچ سازمان فلسطینی مسئولیت حملات را برعهده نگرفته است، اما به نظر می‌رسد این حملات از سوی سازمان جهاد اسلامی و با حمایت و پشتیبانی سازمان حماس صورت گرفته باشد.

هراس و فرار صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت در شهر تل‌آویو

بیانیه اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین؛ هماهنگی کامل عملیاتی علیه رژیم صهیونیستی

اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ مقاومت در چارچوب مقابله مستمر با تروریسم رژیم اشغالگر و دفاع مشروع از خود انجام می‌گیرد.

توافق و اجماع کامل فلسطینی و همکاری و هماهنگی سیاسی در مورد این پاسخ که موضع اصیل و واحد همه فلسطینیان است، وجود دارد. این پاسخ با هماهنگی کامل اتاق عملیات گروه‌های مقاومت انجام گرفته است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که حملات راکتی مقاومت فلسطین به «عسقلان» و «سدیروت» با ده‌ها راکت ادامه دارد و حتی به «تل آویو» رسیده‌اند. تصاویر منتشر شده که نشان می‌دهد برخی مزارع کشاورزی اطراف تل‌آویو آتش‌گرفته و صهیونیست‌ها درباره خسارات گسترده دیگر نگرانند.

این پاسخ راکتی مقاومت در حالی انجام شد که رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ می)، از آغاز موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن چندین نقطه در آن خبر داده بودند.

براساس گزارش خبرگزارس فلسطینی «شهاب»، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، در دومین روز تجاوز به نوار غزه، چندین شهر را در این منطقه هدف قرار دادند.

بامداد روز سه‌شنبه، ۹ می منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۴۰ حمله هوایی به سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جنبش جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

کد خبر 660445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.