همراهی شورای اجتماعی محلات برای عبور از بحران کم‌آبی

مدیر پروژه شهر دوستدار آب شهرداری مشهد از همراهی شورای اجتماعی محلات برای عبور از بحران کم‌آبی پیش‌رو و مصرف بهینه آب در همه حوزه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر صداقت امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اجتماعی محلات مشهد، اظهار کرد: سال ۹۹ با تصمیم کمیسیون ملی یونسکو، مشهد به مدت دو سال به عنوان نخستین شهر دوستدار آب در کشور معرفی و سال گذشته اقدامات خوبی در سطوح فرهنگی و زیرساختی در شهر مشهد انجام شد.

وی افزود: تلاش شده است با گسترش اقدامات فرهنگی گام‌های مؤثری در زمینه مدیریت مصرف آب برداشته شود، چراکه توسعه زیرساخت‌ها بدون همراهی و همکاری شهروندان نتایج لازم را نخواهد داشت.

مدیر پروژه شهر دوستدار آب شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت قابل توجه شورای اجتماعی محلات در بیش از ۱۷۰ محله شهر مشهد، همراهی و حضور این مجموعه می‌تواند بر آگاه‌سازی مردم در زمینه مدیریت مصرف آب نقش مهمی ایفا کند، در این راستا با برگزاری جلسات مختلف و بازدیدهای شورای اجتماعی محلات از زیرساخت‌های تأمین و توزیع منابع آبی شهر مشهد، در تلاش هستیم تا این همراهی و همکاری دو چندان شود.

صداقت گفت: در حال حاضر ۲۲ نهاد و سازمان ذیل کمیسیون مشهد و شهر دوستدار آب، دارای شرح وظایف مشخص هستند که همکاری بیشتر این نهادها می‌تواند به حفظ منابع آبی شهر مشهد کمک کند.

کد خبر 660431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.