رونمایی از نرم‌افزار جامع «خوانسار من»

شهردار خوانسار گفت: شهرداری تلاش دارد خدماتی همچون ثبت و پیگیری پیام ۱۳۷، پرداخت قبوض خدماتی و قبوض شهرداری را در قالب نرم‌افزار «خوانسار من» ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ️مهدی احمدی امروز _ چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه _ در آئین رونمایی از «نرم‌افزار جامع خوانسار من» با بیان اینکه همزمان با هفته فرهنگی خوانسار از نرم‌افزار جامع خوانسار من رونمایی شد، اظهار کرد: شهروندان خوانساری با نصب اپلیکیشن «خوانسار من» در مرحله نخست به خدمات مدیریت پسماند دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در آینده نزدیک خدماتی همچون ثبت و پیگیری پیام ۱۳۷، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت قبوض شهرداری و پرداخت عوارض سالیانه در این نرم‌افزار ارائه خواهد شد.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: امروزه خدمات‌رسانی هوشمند و الکترونیک یکی از الزامات شهرهای توسعه یافته است و ما نیز برای فراهم کردن بسترهای شهر هوشمند تلاش خواهیم کرد.

احمدی با بیان اینکه هفته فرهنگی خوانسار با شعار «جهان باغ شهر فرهنگ و دیانت» همراه با برنامه‌های شاد و متنوع بعدازظهر امروز در دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار برگزار می‌شود، تصریح کرد: ️همزمان با هفته فرهنگی خوانسار از کتاب «شاد ویز» کتاب «دویدم و دویدم به خوانسار رسیدم» و «کتاب خرسی‌ها» رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، «شاد ویز» از جمله کتاب‌هایی است که قرار است اتفاقاتی را رقم بزند تا ادراک مسائل ماورایی برای خواننده به ویژه کودکان و نوجوانان راحت‌تر باشد، کتاب «دویدم و دویدم به خوانسار رسیدم» نیز تلفیق شعر و رنگ‌آمیزی است و در آن نقاط مختلف شهر خوانسار در قالب شعر کودکانه با نقاشی مناظر به تصویر کشیده است.

کد خبر 660416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.