سکوت ستاره بارسلونا درخصوص شایعات شکست

رافینیا وینگر بارسلونا، که مورد توجه چلسی و نیوکاسل قرار گرفته، سکوت خود شکست و درمورد گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جدایی‌اش از بارسلونا، صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش‌ها، بارسلونا به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی‌هایش برای بازسازی خط حمله خود، قصد دارد سه بازیکن به نام‌های رافینیا، فران تورس و آن‌سو فاتی را در تابستان بفروشد.

این تیم اسپانیایی، باید ۱۵۰ میلیون یورو از فروش بازیکنانش به دست بیاورد، کاتالان‌ها همچنین به دنبال کاهش قابل توجه دستمزد بازیکنان اصلی، برای پیروی از قوانین FFP (بازی جوانمردانه مالی) لالیگا هستند، همین امر، می‌تواند آنها را مجبور کند تا هرچه سریع‌تر از شر وینگر برزیلی خلاص شود. با این حال، رافینیا با انتشار یک کامنت اینستاگرامی، این گزارش‌ها را "دروغ" خواند.

او نوشت: "همه خبرها دروغ است، هر خبرنگاری این این شایعات را بازتاب داده، یک فرد دروغگو، ناآگاه و غیرحرفه‌ای است، اگر کامنت من را پاک کنید، این مطلب را به صورت یک پُست منتشر می‌کنم."

پس از مصدومیت عثمان دمبله که باعث شد او به ترکیب اصلی برسد، رافینیا در نیوکمپ، به تدریج گلزنی کرده، این مهاجم مصمم است که با بارسلونا به کار خود ادامه دهد اما ایجنتش، (دکو)، از علاقه چلسی و نیوکاسل‌یونایتد به این بازیکن آگاه است.

طبق گزارش‌ها، این دو تیم، حتی حاضرند ۷۱ میلیون پوند (۸۰ میلیون یورو) برای جذب رافینیا بپردازند، که به طور قابل توجهی، بیشتر از ۶۵ میلیون یورو (۵۵ میلیون پوند / ۶۵ میلیون دلار) است که بارسلونا در تابستان گذشته برای خریدش از لیدز پرداخت کرد.

اگرچه رافینیا در بازی مقابل اوساسونا به صورت فیکس شروع کرد، اما در دقیقه ۵۲ بعد از ارائه یک عملکرد ضعیف، جای خود را به عثمان دمبله داد که نشان می‌دهد بازیکن فرانسوی همچنان گزینه مطلوب ژاوی در سمت راست خط حمله است. با این حال، او امیدوار است که برای دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول، که در روز یکشنبه برگزار می‌شود، فرصت بازی کردن را پیدا کند.

کد خبر 660410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.