انتقاد آگوئرو از تصمیم عجیب پپ گواردیولا

سرخیو آگوئرو از تصمیم پپ گواردیولا برای روی نیمکت گذاشتن خولیان آلوارز در جریان بازی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گل‌های وینیسیوس جونیور و کوین دی بروینه، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید، با تساوی به پایان رسید.

نکته جالب این نبرد، آنجا بود که پپ گواردیولا حتی یک تعویض هم انجام نداد تا بتواند روند بازی را تغییر دهد. سرمربی اسپانیایی از نظر مهره‌های تهاجمی، کمبودی نداشت زیرا بازیکنانی مانند فیل فودن، ریاض محرز و آلوارز را روی نیمکت در اختیار داشت. همین اتفاق سبب شد تا سرخیو آگوئرو، برنامه‌های تاکتیکی گواردیولا را زیر سوال ببرد، چرا که از دیدن هموطن آرژانتینی‌اش به عنوان یک بازیکن بلااستفاده، آن هم پس از تأثیرگذاری در بازی‌های اخیر، شگفت زده شد.

مهاجم سابق سیتی، درحالی با پادکست AlbicelesteTalk صحبت می‌کرد، گفت: "به شدت عصبانی هستم، چیزی که من نمی‌فهمم این است که چرا او (پپ) خولیان را به بازی نفرستاد؟ واقعاً متعجبم، اما خب این تصمیم گواردیولا است، اگر به من بستگی داشت، تقریباً در هر بازی، آلوارز مهره فیکس تیم می‌شد، زیرا ما به او نیاز داریم.

مهاجم آرژانتینی سیتیزن‌ها، در این فصل ۱۵ گل در تمام رقابت‌ها برای سیتی به ثمر رسانده است، علی‌رغم اینکه هالند مهاجم اول پپ بوده، اما هموطن آگوئرو هم فوق‌العاده ظاهر شده است، گلش در دیدار برابر فولام، که در یک پیروزی خفیف دو بر یک تبدیل شد، تا به اکثر فوتبالی‌ها ثابت شود که سیتی همچنان در پی کسب یک سه گانه تاریخی است.

اگر گواردیولا قبل از بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال‌مادرید که در تاریخ ۱۷ می برگزارمی‌شود، به دنبال استفاده از ترکیب چرخشی در تیم خود باشد، ممکن است آلوارز فرصت بازی مقابل اورتون را داشته باشد.

کد خبر 660397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.