لزوم استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی شهرکرد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد گفت: جهاد دانشگاهی به‌عنوان فرزند خلف انقلاب می‌تواند گام‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه کاربردی و کارآفرینی بردارد، لذا باید از ظرفیت‌های این حوزه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه با رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری با برنامه‌محوری و وحدت، منطقه به منطقه شهر در حوزه‌های مختلف حرکت می‌کند و همه دست به دست یکدیگر داده‌اند تا با وحدت و همگرایی قدم‌های مؤثری بردارند.

وی افزود: در حوزه جهاد دانشگاهی ظرفیت و توانمندی‌های زیادی داریم که شهرداری و شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: برای رسیدن به تعالی شهر باید با هم‌فکری گام‌های مؤثری برداشت، چرا که مردم از مجموعه مدیریت شهری، نخبگان دانشگاهی و جهاد دانشگاهی انتظار دارند و جهاد دانشگاهی به‌عنوان فرزند خلف انقلاب می‌تواند قدم‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه کاربردی و کارآفرینی بردارد.

وی با بیان اینکه برای سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه که به‌عنوان «روز شهرکرد» نام‌گذاری شده، برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است و از سال گذشته به فکر پاسداشت این روز بودیم، گفت: شهروندان این شهر، این روز را گرامی خواهند داشت و با وحدت، همدلی و هم‌فکری خوبی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد باید از ظرفیت‌های شهرکرد برای توسعه و تعالی آن استفاده کرد.

ایزدی با اشاره به اینکه شهرداری درآمد دولتی ندارد و به‌صورت غیرانتفاعی است، خاطرنشان کرد: تنها از طریق اخذ عوارض و مالیات و با اراده قوی می‌توان کاستی‌ها را جبران کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به احداث جاده و فضاسازی لازم در تپه محل دفن شهید گمنام در محله منظریه این شهر، ادامه داد: پس از خاک‌سپاری شهید گمنام در منظریه (مسکن مهر)، مردم این منطقه حضور قابل‌توجهی بر سر مزار شهید گمنام داشتند.

ایجاد تعاملات بیشتر برای کمک به توسعه شهر

سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه این جلسه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های دو مجموعه می‌توانیم با تعاملات بیشتر به توسعه شهر کمک کنیم.

وی افزود: آمادگی استمرار همکاری با شهرداری را داریم تا بتوانیم فعالیت‌های خوبی با همکاری و هم‌فکری یکدیگر انجام دهیم.

کد خبر 660355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.