اتحاد میزبان فینال بزرگ / بوسه میلان به جام؟

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _چهارشنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _چهارشنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید.

روزنامه گاتزتا با تیتر "من تو را می‌بوسم" نوشت: میلان و اینتر هردو جاه‌طلبانه در فصلی که روی آن‌ها حساب نمی‌شد به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. یک تیم از شهر میلان در فینال حاضر خواهد شد.

اتحاد میزبان فینال بزرگ / بوسه میلان به جام؟

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "می‌گذرد" نوشت: سرخیو بوسکتس پس از ۱۵ فصل حضور در بارسلونا این تیم را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود او هم راهی عربستان خواهد شد.

روزنامه آ اس با تیتر "شما را در منچستر می‌بینیم"، نوشت: دیدار رفت رئال و سیتی با تساوی خاتمه پیدا کرد. این تساوی باعث شد بازی برگشت در منچستر فوق‌العاده حساس شود و فینالیست قابل پیش‌بینی نباشد.

روزنامه مارکا با تیتر "فینال در اتحاد" نوشت: رئال‌مادرید و منچسترسیتی در برنابئو به تساوی رسیدند تا نبرد در اتحاد مثل یک فینال باشد. هر دو تیم نسبت به تیم‌های شهر میلان در صورت فینالیست شدن شانس بیشتری برای قهرمانی خواهند داشت.

روزنامه دیلی اکسپرس با تیتر "هرکدام شگفت‌انگیز هستند"، نوشت: شوت دیدنی وینیسوس در نیمه نخست را کوین دی‌بروینه با شوتی دیدنی‌تر جواب داد. نبرد رئال و سیتی مساوی شد و همه‌چیز به بازی برگشت کشید.

اتحاد میزبان فینال بزرگ / بوسه میلان به جام؟

روزنامه دیلی استار با تیتر "بروی شگفت‌انگیز"، نوشت: گل دیدنی کوین دی‌بروینه باعث شد سیتی بازنده از برنابئو به خانه برنگردد. حالا بازی برگشت تعیین‌کننده فینالیست لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

اتحاد میزبان فینال بزرگ / بوسه میلان به جام؟

کد خبر 660318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.