افزایش مهارت نیاز به محتواسازی قوی دارد

مشاور و مدرس کارآفرینی گفت: افزایش مهارت نیاز به محتواسازی قوی دارد، هر شغلی که دارید باید در کنار آن رسانه قوی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد قادریان امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در همایش اقتصاد فرهنگ و هنر، اظهار کرد: شغلی خوب و کارآمد است که با شخصیت فرد متناسب بوده و ظرفیت رشد داشته باشد، برای آغاز کار از مشاورها کمک بگیرید، اگر کاری را آغاز کردید یا به پول می‌رسید یا تجربه، اما اگر هیچ‌گونه فعالیتی را آغاز نکردید، شکست می‌خورید.

وی افزود: بهترین الگو برای آغاز کار افراد نمونه در آن حوزه هستند، ابتدا به صورت کامل کپی‌برداری کنید، پس از آن خود به خود بهینه‌سازی انجام می‌دهید و پس از انجام بهینه‌سازی، خلاقیت فعال می‌شود و خودتان صاحب‌نظر می‌شوید، این مسیر شما را به موفقیت می‌رساند. همیشه باید دنبال راهی باشیم که دیگران مجبور باشند با ما کار کنند، نوعی از کسب و کار که در جامعه ما درآمد خوبی دارد، کسب و کارهای قاره‌ای و جمعی است.

مشاور و مدرس کارآفرینی با اشاره به اینکه برای کسب درآمد بالا هشت پارامتر را باید در نظر بگیریم، تصریح کرد: چشم‌انداز و فلسفه هنر، انگیزه کافی، کسب مهارت و افزایش مهارت‌های لازم، انتخاب مسیر درآمدزایی، بازارشناسی و بازار سازی باید مدنظر باشد؛ بازار سازی نیاز به جامعه‌شناسی و روانشناسی دارد و باید بدانید که نیاز انسان‌ها به چه سمتی حرکت می‌کند، نگاه صحیح به بازاریابی، برندسازی در مسیر رشد، فرانچایز، جذب سرمایه و توسعه ۱۰ برابری، پایداری برند نیز از جمله این موارد هستند.

ایجاد محتوای خوب کار بازاریابی را انجام می‌دهد

وی اضافه کرد: افزایش مهارت نیاز به محتواسازی قوی دارد، هر شغلی که دارید باید در کنار آن رسانه قوی باشد، اگر در فعالیت‌ها رسانه نداشته باشیم بازار سازی بسیار ضعیف و کند پیش می‌رود، باید از طریق رسانه افراد را کنجکاو کنیم، ایجاد محتوای خوب کار بازاریابی را انجام می‌دهد.

قادریان با اشاره به پنج مرحله بازاریابی اینترنتی، گفت: آگاهی از برند، در واقع افراد باید شما را بشناسند، محتوایی که افراد را کنجکاو می‌کند بهترین محتوا است، سوال کردن، خرید کردن و دفاع از برند ازجمله مراحل بازاریابی اینترنتی است، تا آن‌گونه که باید سایر افراد مدافع برند ما شوند.

وی با اشاره به نقش اینترنت در کسب درآمد دلاری، خاطرنشان کرد: سایت‌هایی مانند گوگل، آمازون، یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین، تیک‌تاک، پینترست در رونق کسب و کار بسیار مؤثر هستند؛ همچنین تولید محتوا در یوتیوب باید به شیوه‌ای باشد که مردم زمان بیشتری آن را تماشا کنند.

کد خبر 660278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.