قهرمان قاره‌کهن چقدر پاداش می‌گیرد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ قاره‌کهن ۱۵ میلیون دلار پاداش در نظر گرفته که نسبت به دوره گذشته با افرایش پنج میلیون دلاری روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای دومین‌بار با حضور ۲۴ تیم در شش‌گروه چهار تیمی و از دوازدهم ماه ژانویه (بیست‌ودوم دی‌ماه ۱۴۰۲) تا دهم ماه‌فوریه ⁧۲۰۲۴⁩ (بیست‌ویکم بهمن‌ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه‌های الجنوب، البیت، احمدبن‌علی، الثمامه، شهر آموزش، بین‌المللی خلیفه، جاسم بن‌حمد و عبدالله بن‌خلیفه میزبان برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ روز _پنج‌شنبه بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه_ در سالن «کاتارا اوپرا هاوس» شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.

در سید یک تیم‌های ملی قطر (میزبان) - ژاپن - ایران - کره‌جنوبی - استرالیا - عربستان‌سعودی؛ در سید دوم تیم‌های عراق، امارات‌متحده عربی، عمان، ازبکستان، چین و اردن؛ در سید سوم تیم‌های بحرین، سوریه، فلسطین، ویتنام قرقیزستان، لبنان و در سید چهارم تیم‌های هند، تاجیکستان، تایلند، مالزی، هنگ‌کنگ و اندونزی قرار دارند.

ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر را افزایش داده و قرار است برای این تورنمنت ۱۵ میلیون دلار پاداش بدهد.

به گزارش ایمنا، در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات تیم قهرمان پنج میلیون دلار جایزه دریافت کرد این در حالی است که تیم نایب‌قهرمان سه میلیون دلار و تیم‌های سوم و چهارم نیز یک میلیون دلار جایزه نقدی دریافت کردند و پاداش جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نسبت به گذشته پنج میلیون دلار افزایش یافته است.

کد خبر 660260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.