اختصاص ۴۰ تن قیر به شهرداری گوگد

شهردار گوگد از اختصاص ۴۰ تن قیر به شهرداری خبر داد و گفت: با وجود نگاه ویژه دولت سیزدهم به بازآفرینی شهری، تاکنون ۹۰ درصد وعده تخصیص اعتبارات و امکانات در حد شعار بوده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه کمبود تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری گوگد یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است، اظهار کرد: واحد آتش‌نشانی شهرداری گوگد بر اساس وظایف ذاتی خود علاوه بر شهر گوگد ۱۵ روستای مجاور شهر را نیز در مواقع حوادث پوشش می‌دهد.

وی افزود: هنگام حوادث به دلیل کمبود تجهیزات و ظرفیت کم حجم آبگیری تانکرها نمی‌توانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به شهروندان داشته باشیم.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: نمره سازمان آتش‌نشانی سه شهر این شهرستان از لحاظ امکانات و تجهیزات ۱۰ است و کمبود امکانات موجب ضعیف عمل کردن نیروهای آتش‌نشانی می‌شود.

علی‌محمدی با اشاره به ضرورت ساماندهی بافت‌های فرسوده شهر گوگد، تصریح کرد: با وجود نگاه ویژه دولت سیزدهم به بازآفرینی شهری، تاکنون ۹۰ درصد وعده‌های تخصیص اعتبارات و امکانات، در حد شعار بوده است.

وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی بافت‌های فرسوده اقدامات خوبی در شهر گوگد انجام شده است، اما به دلیل عملی نشدن وعده‌های دولت، مشکلات زیادی برای شهرداری‌ها به وجود آمده است.

شهردار گوگد از اختصاص ۴۰ تن قیر به شهرداری گوگد در سال گذشته خبر داد و گفت: سال ۱۳۹۸ خودروی آتش‌نشانی شهر در عملیات اطفای حریق در منطقه شرکت سهامی زراعی به صورت کامل دچار حریق و سال ۱۳۹۹ یک خودروی آتش‌نشانی با ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر تحویل شهرداری داده شد.

علی‌محمدی با بیان اینکه در توزیع ماشین‌آلات آتش‌نشانی در حق شهرهای کوچک به‌ویژه شهر گوگد اجحاف شده است، افزود: لازم است عدالت در توزیع ماشین‌آلات اجرا شود.

کد خبر 660257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.