انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۷ عنوان کتاب در نمایشگاه حاضر می‌شود

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ۲۷ عنوان کتاب تازه منتشر شده و در مجموع با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب از منشورات رهبر معظم انقلاب در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر می‌شود.

‌به گزارش ایمنا، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با ۲۷ عنوان کتاب تازه منتشر شده و در مجموع با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب از منشورات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر می‌شود.

«تفسیر سوره منافقون»، «تفسیر سوره صف»، کتاب «حقیقت عظیم» شامل بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره حضرت فاطمه (س)، کتاب «خون‌آورد» شامل گفت‌وگوی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، شهید مرتضی مطهری و مرحوم دکتر علی شریعتی درباره قیام و انقلاب امام حسین (ع) در سال ۱۳۵۵، کتاب «زندگی اینجاست» شامل بخش‌هایی از زندگی آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای (ره)، کتاب «مجسمه» شامل روایت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از دوران شاهنشاهی، کتاب «صراط» با موضوع سیاست‌فهمی و سیاست‌ورزی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به قلم ابراهیم برزگر، عناوین هفت کتاب تازه منتشر شده انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران است.

در کنار این هفت عنوان، ۲۰ عنوان از مجموعه چهل جلدی «ره‌نامه» نیز در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. «ره‌نامه» مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی (ص) را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد.

در حال حاضر ۲۰ عنوان از این چهل دفتر با عناوین: روشنفکری، فلسطین، بصیرت، نبوت، امام خمینی (ره)، رسانه و فضای مجازی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، دشمن‌شناسی، علم و فناوری، مهدویت، حوزه و روحانیت، کار و تلاش، هنر، سلامت و ورزش، ایمان، آزادی و استقلال، غرب شناسی، انقلاب اسلامی، جوان، همسرگزینی و همسرداری منتشر شده است.

مخاطبان می‌توانند آثار انتشارات انقلاب اسلامی را به صورت حضوری از بیستم تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه کتاب تهران در محل شبستان اصلی، ورودی ۱۸، راهروی ۲۲ تهیه کنند.

منبع: فارس

کد خبر 660218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.