۴ برنامه در اولویت کاری مدیریت شهری شهرکرد است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: چهار برنامه با هدف فراهم ساختن زمینه مشارکت بیشتر شهروندان در طرح‌های شهری در اولویت کاری مدیریت شهری شهرکرد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست با رئیس دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضائی استان با شورای اسلامی شهرکرد به تشریح بخشی از اقدامات عملیاتی در حوزه عمران شهری پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر چهار برنامه شامل پیشبرد عملیات اجرایی ساخت دو تقاطع غیر همسطح در شهرکرد با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، تکمیل جاده کمربندی جنوب شهر، تعیین تکلیف طرح نیمه‌تمام برج‌های دوقلوی شهرکرد و بهسازی فضای شهری با هدف فراهم ساختن زمینه مشارکت بیشتر شهروندان در طرح‌های مدیریت شهری، در اولویت کاری دو مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار دارد.

وی افزود: آنچه که می‌تواند ما را در پیشبرد این اقدامات و کسب رضایت‌مندی شهروندان یاری بخشد، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دادگستری و نهاد قضائی استان از شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه شورای اسلامی شهر موظف است کارها را از طریق شهردار پیگیری کند، چراکه پیگیری از طریق معاونان و مدیران خارج از حیطه اختیارات شورای اسلامی شهر است، تصریح کرد: با وحدت، همدلی و همکاری با شهردار باید گره از مشکلات باز کرد و پروژه‌های شهری از جمله پروژه‌های روگذر و زیرگذر را اجرا کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ بیت‌المال، افزود: اموال شهرداری در حال حاضر در دست ما امانت است، بنابراین باید از آن‌ها به خوبی صیانت شود و در واگذاری‌ها و معوض‌ها دقت کافی صورت پذیرد.

لزوم تعامل میان‌بخشی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم

احمدرضا بهرامی، رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری ضمن تأکید بر تعامل میان بخشی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات مردمی باید سرلوحه کار در نهادهای خدمتگزار به‌ویژه شهرداری‌ها باشد.

وی گفت: رفع مطالبات و راه انداختن کار اشخاص نباید به تضعیف قانون بینجامد، چراکه در این صورت آنچه مورد بی‌مهری و ظلم قرار می‌گیرد حقوق عامه و بیت‌المال است.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: بی‌شک پیشبرد امور شهری و توسعه قاعده‌مند شهرنشینی می‌تواند در رشد فرهنگ و تعاملات اجتماعی مردم یک منطقه بسیار مؤثر باشد و مسئولان شهری باید نسبت به این مهم دقت لازم را مبذول دارند.

به گزارش ایمنا، در این نشست دادستان مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری و جمعی از معاونان رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری حضور داشتند.

کد خبر 660182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.