آغاز کلاس داوری برای بانوان ایرانی با چاشنی کارشناسی صحنه مشکوک دربی صدم پایتخت

فدراسیون فوتبال از امروز کلاس داوری برای داوران بانوان فوتبال ایران را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل الحافی و ماریا لوئیزا دو مدرسی هستند که از سوی فیفا برای شرکت در کلاس آموزشی داوران بانوان فوتبال ایران وارد تهران شده‌اند و کار آموزش داوران ایرانی از صبح امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ به‌طور رسمی آغاز شده است.

آغاز کلاس داوری برای بانوان ایرانی با چاشنی کارشناسی صحنه مشکوک دربی صدم پایتخت

در این کلاس آخرین قوانین داوری به‌همراه صحنه‌های آموزشی به داوران فوتبال بانوان ایران انتقال داده خواهد شد. نکته جالب اینکه داوران بانوان ایرانی علاقه‌مند بودند، نظر دو مدرس داوری فیفا را در مورد صحنه مشکوک به خطای هند گیورگی گولسیانی در شهرآورد پایتخت را بدانند چرا که ممکن است این صحنه در بازی‌هایی که آن‌ها قضاوت می‌کنند، پیش بیاید و به طور حتم در جریان کلاس این صحنه به تصویر کشیده خواهد شد و مدرسان داوری فیفا در مورد آن نظر خواهند داد.

صحنه‌ای که در مورد آن بین کارشناسان داوری ایرانی تضاد دیدگاه وجود دارد. برخی تصمیم پیام حیدری در آن صحنه را تایید می‌کنند و بعضی‌ها هم می‌گویند باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شده است. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران پیش‌تر نظر سعید الحافی را در این باره گرفته که این مدرس تصمیم پیام حیدری را مبنی‌بر پنالتی‌نبودن آن خطای‌هند تایید کرده است.

کد خبر 660162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.