رشد ۱۵ درصدی تعداد مراجعان مراکز درمانی تامین اجتماعی در سال گذشته

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری از رشد ۱۵ درصدی تعداد مراجعان مراکز درمانی تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی فلاحی امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه بررسی عملکرد مدیریت تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: در سال گذشته شاهد رشد ۱۵ درصدی تعداد مراجعان مراکز درمانی بوده‌ایم.

وی افزود: در سال گذشته حدود دو میلیون و ۷۶۰ هزار بیمار توسط پزشکان مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان چهارمحال‌وبختیاری ویزیت شده‌اند که این میزان بیانگر رشد ۱۵ درصدی مراجعان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته و رشد تعداد مراجعین به مراکز درمانی استان چهارمحال‌وبختیاری، تصریح کرد: حرکت رو به رشد این مجموعه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: از تعداد کل مراجعان به مراکز سرپایی تأمین اجتماعی استان، ۷۴ درصد توسط پزشکان عمومی، ۲۱ درصد توسط متخصصان و پنج درصد توسط دندان‌پزشکان ویزیت و این خدمات در شش مرکز درمانی اعم از یک بیمارستان جنرال، دو پلی کلینیک‌های تخصصی در شهرکرد و بروجن و سه مرکز درمانی تخصصی در شهرکرد فارسان و لردگان ارائه شده است.

فلاحی از رشد پنج درصدی اعمال جراحی در بیمارستان امام علی (ع) در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن خبر داد و گفت: در این مدت، بیش از ۱۰ هزار و ۲۲۵ مورد عمل جراحی در این بیمارستان انجام که از این تعداد ۲۶ درصد مربوط به اعمال جراحی بزرگ و ۱۵۵۳ زایمان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت مذکور، ۱۳ هزار و ۹۸۹ نفر بیمار در بیمارستان امام علی (ع) بستری شدند که این امر نشانگر ارائه خدمات مطلوب در این مرکز درمانی است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال‌وبختیاری تعداد مراجعات واحدهای پاراکلینیک این مدیریت را بیش از یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۵۳۹ نفر اعلام و تصریح کرد: این رقم نشان دهنده رشد ۱۵ درصدی مراجعان به این مراکز درمانی است.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها با تلاش شبانه‌روزی تمام کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی به دست آمده است و امیدواریم با راه‌اندازی کلینیک دندان‌پزشکی در بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر، کمیت و کیفیت خدمات دندان‌پزشکی بیمه شدگان استان را ارتقا بخشیم.

کد خبر 660129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.