احداث کمربند سبز از شهرکرد تا فرخ‌شهر نشاط شهروندان را افزایش می‌دهد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: افزایش سرانه فضای سبز و احداث کمربند سبز از این شهرستان به فرخ‌شهر منجر به شادابی و نشاط شهر و شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغ‌پور امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مشکلات مجتمع دامداران غرب شهرکرد باید رفع شود.

وی با اشاره به موضوع سرشماری صورت‌گرفته در سال ۱۳۹۵ افزود: در سال ۱۳۹۵ آمار جمعیت شهرکرد ۱۹۵ هزار نفر بود اما در حال حاضر بیش از ۲۱۵ هزار نفر جمعیت دارد، لذا پیگیری لازم باید انجام شود تا از خدمات دولتی محروم نشود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: سرانه فضای سبز و احداث کمربند سبز از این شهرستان به فرخ شهر باید افزایش پیدا کند تا شادابی و نشاط شهر و شهروندان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در بهره‌برداری جاده سورشجان، کمربندی سامان_ شهرکرد، شهرستان‌شدن بخش فرخ شهر با توجه به مجوزهای دریافت شده، بخش‌شدن شهر نافچ، صدور مجوز ماده ۲۳ فاضلاب برای شهر نافچ و تکمیل فاضلاب شهرهای هفشجان و سورشجان طاقانک و هارونی، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها، افزایش امکانات بهداشتی آموزشی و درمانی برای جلوگیری از مراجعه مردم به شهرکرد و ایجاد ترافیک، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل این شهرستان و افزایش تاکسی‌های بین شهری، احداث کمربندی جنوبی آن، بازنگری طرح هادی مرغملک و کتک، احداث سالن چند منظوره شهر هارونی، رفع مشکل شبکه آب هارونی، رسیدگی به جاده سورشجان چشمه دیمه، افزایش ماشین‌آلات حمل زباله گریدر لوازم راهداری به شهرداری‌ها، رفع مشکل موقوفی بودن مرغملک و اختصاص قیر رایگان به روستاهای کتک و خوی باید در دستور کار قرار گیرد.

لزوم رفع مشکلات فرهنگی برای کاهش مشکلات اجتماعی

عبدالله صفیان، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مسئولان باید در کنار مسائل عمرانی و رفاهی استان به فکر رفع مشکلات فرهنگی نیز باشند تا مشکلات اجتماعی کاهش پیدا کند.

وی افزود: مسئولان استانی همت و مساعدت کنند تا با ایجاد همدلی در شوراها روند توسعه شهرها و روستاها تسریع شود، چراکه شوراها بازوی قدرتمندی برای استاندار و فرماندار است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: شرایط دامداران و کشاورزان با قطع تسهیلات و از طرفی اختصاص ندادن نهاده‌های دامی با قیمت دولتی مشکلات بسیاری از جمله تأمین‌نشدن مایحتاج کشاورزان و به‌دنبال آن گرانی گوشت را به‌همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان برای مشکلات اقتصادی تدابیری بیندیشند تا نرخ تورم کنترل شود.

کد خبر 660090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.