بازگشت تل‌آویو به سیاست ترور / انتقام در راه است

رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود سه تن از فرماندهان سرایا القدس جهاد اسلامی فلسطین را به‌همراه خانواده‌هایشان شبانه ترور کرد که بر اثر این جنایت ۱۳ تن شهید و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت، رژیم صهیونیستی اقدام به حملات هوایی به نوار غره کرد. طی این حمله که مناطقی از نوار غزه صورت گرفت، بر اساس برآورد اولیه، ۱۲ تن شهید، ۲۰ نفر زخمی شدند. در این حمله ناجوانمردانه، تعدادی از کودکان بی‌گناه فلسطینی نیز به شهادت رسیدند طی این عملیات رژیم صهیونیستی که سه تن از فرماندهان جهاد اسلامی به شهادت رسیدند، ۴۰ هواپیمای جنگنده، بالگرد و پهپاد شرکت داشته‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی، مواضع هدف قرار داده شده متعلق به گروه مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه هستند. در این راستا الجزیره در این ارتباط به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حملاتی را به اهداف جهاد اسلامی در نوار غزه انجام دادیم.

حماس: به اشغالگران پاسخ دندان شکن خواهیم داد

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای این حملات را محکوم کرد و بر پاسخ دندان شکن به متجاوزان تاکید کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت می‌دانند که چگونه به دشمن ضربه بزنند و به جنایت ترور برخی از سران و فرماندهان گردان‌های قدس پاسخ دهند.

حماس در بیانیه خود اعلام کرده است که به زودی به اشغالگران و متجاوزان پاسخ خواهد داد.

جهاد اسلامی: خون شهدا عزم ما را بیشتر خواهد کرد

از سوی دیگر، سرایا القدس با صدور بیانیه‌ای به صورت رسمی اسامی شهدای خود را در جریان تجاوز اخیر جنگنده‌های صهیونیستی اعلام کرد:

شهید جهاد شاکر الغنام، دبیر شورای نظامی در گردان‌های قدس.

شهید خلیل صلاح البحتینی، عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال در گردان‌های قدس.

شهید طارق محمد عزالدین، از رهبران عملیات نظامی در گردان‌های قدس در کرانه باختری.

سرایا القدس در ادامه بیانیه خود همچنین افزوده است: «ما در سوگ رهبران شهید خود به همراه همسران مجاهد و فرزندانشان تاکید می‌کنیم که خون شهدا عزم ما را بیشتر خواهد کرد و از مواضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد و انشاالله مقاومت ادامه خواهد داشت.»

۱۳ شهید و ۲۰ زخمی/ هشدار حماس به تل آویو

جنایت جدید رژیم کودک‌کش

پیش‌تر رژیم اسرائیل را به کودک‌کش بودن آن در جهان می‌شناختند؛ جنایت امروز صهیونیست‌ها در غزه نشان داد که این رژیم هیچ ابایی در ارتکاب جنایت و شدید جنایت‌های خود علیه کودکان و افراد بی‌گناه غیرنظامی نداشته و اگر امکانش باشد (همانند بامداد امروز) خانواده‌ها را یکجا ترور می‌کند.

هاجر البهتینی، دختر ۵ ساله شهید خلیل صلاح البهتینی از فرماندهان سرایا القدس جهاد اسلامی علی عزالدین، فرزند شهید طارق محمد عزالدین در حملات ناجوانمردانه رژیم اسرائیل به غزه به همراه پدر و مادر شهیدش، به شهادت رسیده‌اند.

هنیه: ترور رهبران ما برای رژیم اشغالگر امنیت نمی‌آورد

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی «حماس» امروز (سه‌شنبه، ۹ می) در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان این جنبش تاکید کرد: ترور رهبران ما با یک عملیات خائنانه امنیت را برای رژیم اشغالگر به ارمغان نخواهد آورد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه مقاومت، به تنهایی نحوه پاسخ دردناک به دشمن خیانتکار را تعیین می‌کند، افزود: ترور رهبران ما، مقاومت بیشتری را به همراه خواهد داشت؛ دشمن در برآوردهای خود اشتباه کرد و تاوان جنایتش را خواهد داد.

وحشت اشغالگران از پیامدهای جنایت بامدادی خود / تمام سواحل عسقلان و اسدود بسته شد

رسانه‌های عبری از تشدید تدابیر امنیتی در مناطق اشغالی و بسته شدن تمام سواحل عسقلان و اسدود اشغالی در پی جنایت بامداد امروز اشغالگران در غزه خبر دادند، جنایتی که دستکم ۱۳ شهید از جمله چند کودک و زن بیگناه به جا گذاشته است. همچنین صهیونیست‌ها از ترس حملات موشکی سازمان‌های مقاومت فلسطین، در حال تقویت سامانه‌های گنبد آهنین در تل آویو هستند. برآورد مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی این است که سازمان حماس نیز در دوره تنش پیش رو شرکت خواهند کرد.

القسام: خون شهدا آتشی است که به جان صهیونیست‌ها خواهد افتاد

گردان‌های القسام شماری از فلسطینیان از جمله ۳ نفر از فرماندهان گردان‌های القدس در حملات بامداد امروز به غزه را تسلیت گفت.

این گردان‌ها تاکید کرد که خون شهدا همچون نوری است که راه آزادسازی فلسطین را روشن می‌کند و آتشی است که به جان صهیونیست‌ها خواهد افتاد.

کشته شدن شهروند روس در حمله صهیونیست‌ها به غزه

خبرگزاری استپوتنیک روسیه گزارش داد که در حمله بامدادی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به نوار غزه یک شهروند روسیه کشته شده است. هنوز به هویت این شهروند روس اشاره‌ای نشده است.

مصر تجاوزات علیه غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه مصر امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و آن را در تناقض کامل با قواعد و موازین بین‌المللی دانست.

وزارت خارجه مصر این تجاوزات را بر خلاف تفاهمات انجام شده در نشست‌های شرم‌الشیخ و عقبه با هدف کاهش تنش‌ها و تحرک به سوی صلح دانسته است.

بازگشت رژیم صهیونیستی به سیاست ترورها

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد که علت اصلی حملات امروز به غزه این بوده که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً از سران نظامی خواسته که در واکنش به پرتاب موشک از غزه در روزهای اخیر، سیاست ترور (رهبران مقاومت) را از سربگیرند.

منابع عبری همچنین گزارش دادند که جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز به ریاست نتانیاهو برای بررسی آخرین تحولات امنیتی برگزار می‌شود.

وداع با شهدای غزه

مراسم وداع و تشییع پیکر شهدای جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حضور گسترده مردم فلسطین برگزار شد.

کد خبر 660084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.