بستر سرمایه‌گذاری اجتماعی در شهرکرد فراهم می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بستر مورد نیاز به‌منظور هدف‌گذاری و تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در شهرکرد فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با همدلی و برنامه‌محور کردن امور، خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرایط لازم برای گرفتن حق و حقوق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی مختلف و انتقال آن به مردم فراهم خواهد شد، افزود: در این راستا بستر مورد نیاز به‌منظور هدف‌گذاری و تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در شهرکرد فراهم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت کارهای مدیریت شهری است است، اضافه کرد: در سال جاری رفع مشکلات فنی در میدان‌ها، آزادسازی زمین‌های کمربند جنوبی، عقب‌نشینی و تعریض معبر در خیابان‌های مشخص شهرکرد با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک و توسعه شهری با اولویت بیشتری پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه ۱۵۰۰ تن قیر در شهرداری شهرکرد موجود است، اظهار کرد: این قیرها برای روکش آسفالت معابر اصلی و لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهرکرد استفاده می‌شود.

وی گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ و ایجاد درآمدزایی‌های پایدار برای شهرداری در سال جاری تلاش می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شد و در این راستا مدیریت شهری شهرکرد با حرکت جهادی در مسیر اولویت‌ها، فعالیت‌های عمرانی، سازندگی و فرهنگی شهر را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی افزود: برخی مسئولان همیشه پیگیر تحقق مسائل مدیریت‌شهری و پشتیبان اعضای شورا بوده‌اند و نظر بسیار مساعدی نسبت به آن دارند که انتظار داریم در ادامه نیز با ارائه نظرات و بیان حساسیت‌ها، شورای اسلامی شهر را بهره‌مند سازند.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال‌وبختیاری به ویژه میراث فرهنگی و راه و شهرسازی استان باید به بافت مرکزی شهر، بافت تاریخی چالشتر و طرح‌های توسعه‌ای شهرکرد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد را ضروری دانست و اظهار کرد: جذب گردشگر و توجه به مباحث اقتصاد شهری در دستیابی به درآمدهای پایدار نقش‌آفرینی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: توجه به نیازهای شهروندان و اولویت‌بندی برای رفع این نیازها به‌منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم باید به‌طور ویژه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار گیرد.

کد خبر 660068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.