پاری‌سن‌ژرمن‌ خواهان جدایی نیمار/ مشتریان انگلیسی صف کشیدند

نیمار به احتمال فراوان تابستان از جمع پاریسی‌ها جدا خواهد شد و حالا این بازیکن برزیلی به فکر رفتن به لیگ‌برتر انگلیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش رسانه UOL برزیل، قهرمان فرانسه تصمیم گرفته است که در پایان فصل، نیمار از جمع پاریسی‌ها جدا شود و این بازیکن برزیلی به خوبی از تصمیم باشگاه آگاه است‌.

مدیران پاری سن ژرمن می‌خواهند لیست تیم را اصلاح کنند و مشتاق هستند دستمزد نیمار را کاهش دهند. او پیش از این مورد هدف چندین باشگاه لیگ‌برتری از جمله منچستریونایتد، نیوکاسل و چلسی قرار گرفته بود و در تابستان امسال آماده انتقال به تیمی دیگر است.

تصمیم پاری سن ژرمن برای اخراج نیمار پس از یک فصل پر هیاهو دیگر صورت گرفت. گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن برزیلی پس از شکست سه بر یک مقابل موناکو، از تیمی‌های خود ویتینیا و هوگو اکیتکه انتقاد کرد و همچنین با مشاور ورزشی باشگاه، (لوئیس کامپوس) درگیر شد. نیمار متعاقباً از ناحیه مچ پا آسیب دید که نیاز به عمل جراحی داشت و انتظار می‌رود که او تا ماه ژوئن از میادین دور بماند.

اولتراهای پاری سن ژرمن قبلاً به صراحت گفته‌اند که خوشحال خواهند شد که نیمار را در اسرع وقت تیمشان را ترک کند. هواداران در اعتراضات خشمگینانه‌ای که در مقر باشگاه برپا کرده بودند فریاد می‌زدند "نیمار از تیم ما برو".

سرمربی نیوکاسل، گمانه زنی‌ها برای جذب نیمار توسط باشگاهش را رد کرده است، در حالی که گفته می‌شود در صورت تکمیل شدن روند تصاحب باشگاه منچستریونایتد توسط قطری‌ها، شیاطین‌سرخ این بازیکن برزیلی را به خدمت خواهند گرفت.

کد خبر 660036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.