ستاره میلان خواهان حضور امباپه در جمع روسونری‌ها

وینگر میلان، یعنی رافائل لیائو، به شوخی می‌گوید که کیلیان امباپه، باید به تیم محبوبش در ایتالیا بپیوندد

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان به شوخی از کیلیان امباپه خواست تا در صورتی که مهاجم فرانسوی تصمیم به ترک پاری سن ژرمن در سال آینده بگیرد، به روسونری بپیوندد.

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، پس از اینکه سال گذشته غول پاریسی به لیائو پیشنهاد داد تا قراردادی با تیم پایتخت فرانسه ببندد و او قبول نکرد، حالا مهاجم میلان از این بازیکن فرانسوی می‌خواهد که در آینده نزدیک به ایتالیا نقل مکان کند

لیائو در یک گفتگوی کوتاه گفت: "امباپه باید به میلان بیاید." او همچنین اظهار کرد: «مهاجم PSG قبلاً طرفدار میلان بوده است.»

در جریان جوایز بهترین‌های فیفا که اخیراً برگزار شد، برنده جام جهانی ۲۰۱۸، میلان را تحسین کرده بود و آن را بهترین باشگاه ایتالیا نامید. امباپه که غول‌های ایتالیایی را باشگاه مورد علاقه خود می‌داند، گفت که اگر روزی به سری‌آ برود، به روسونری خواهد پیوست.

درحالی که وینگر آث میلان به طور کامل روی دیدار چهارشنبه خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان متمرکز است، امباپه منتظر فتح جام لیگ فرانسه است، زیرا PSG به دنبال اضافه کردن یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود است.

کد خبر 660035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.