آغاز عملیات بازسازی سالن ورزشی غدیر

شهردار عسگران گفت: تنها سالن ورزشی شهر آسیب‌های جدی دیده و عملیات بازسازی پس از توافق با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تسریع شده است.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز عملیات بازسازی کامل سالن ورزشی غدیر (الغدیر) خبر داد و اظهار کرد: تنها سالن ورزشی عسگران از زمان احداث تا به حال تعمیر نشده و به طور کامل فرسوده و غیرقابل استفاده شده است.

وی افزود: این سالن آسیب‌های جدی دیده که پس از توافق با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در عملیات بازسازی تسریع شده است و امید می‌رود در سال جاری سالنی در شأن ورزشکاران شهر آماده شود.

شهردار عسگران با تاکید بر لزوم اتمام پروژه زمین چمن مصنوعی، خاطرنشان کرد: ساخت‌وساز مجموعه ورزشی موسوم به زورخانه در دست اقدام بوده و سه پروژه ورزشی نیز در دست اجرا است.

گودرزی اضافه کرد: تعمیرات اصولی سالن ورزشی سرپوشیده غدیر توسط شهرداری آغاز شده است و زمین چمن مصنوعی نیز تا چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آرامستان شهر عسگران خبر داد و تصریح کرد: فاز دوم آرامستان واقع در ضلع غربی در جنوب شهر و در نزدیکی امامزاده بابالنگر به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع مدتی است آغاز شده و همزمان با پروژه‌های دیگر در حال پیگیری توسط مدیریت شهری است.

شهردار عسگران ادامه داد: در این مرحله عملیات اولیه و زیرساختی شامل تسطیح زمین انجام شده و جدول‌گذاری در حال انجام است.

کد خبر 659990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.