بازدید مخبر و وزیر کشور از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی استان‌ها بازدید کردند.

به گزارش ایمنا، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تحت عنوان «ایران اکسپو ۲۰۲۳» از روز گذشته (یکشنبه) در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و تا بیستم اردیبهشت با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از ۶۰ کشور برپاست.

احمد وحیدی و محمد مخبر عصر دوشنبه با بازدید از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور در استان‌ها را از نزدیک مورد رصد و ارزیابی قرار دادند.

هنگام بازدید وزیر کشور، استانداران و مقام‌های محلی در ۳۱ غرفه مستقر در این سالن حاضر بودند و توضیحات لازم را در خصوص آخرین دستاوردها و پیشرفت ها در چارچوب طرح ملی زنجیره ارزش راهبردی، با هدف تحول در اقتصاد منطقه ای ارائه کردند.

وحیدی پس از بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محصولات صادارتی خوبی در استان‌ها در حال تولید است، اظهار کرد: در این نمایشگاه زنجیره ارزش در هر استان در حال تعریف است و محصولات به خوبی ساماندهی می‌شوند.

وزیر کشور تأکید کرد: سرمایه‌گذاری در چارچوب مفهوم زنجیره ارزش اهمیت پیدا می‌کند.

گفتنی است امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه و چین از جمله شرکت کنندگان در این رویداد هستند که در ۱۲ بخش از جمله صنعت، پزشکی لوازم خانگی، مواد غذایی، پتروشیمی توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 659987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.