دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری سارق کابل های مخابراتی در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان شاهین‌شهر که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین‌شهر با اقدامات هوشمندانه خود سرنخ‌هایی از دست داشتن یک سارق سابقه‌دار را به دست آوردند و در هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات انجام شده به ۱۰ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 659982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.