۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
الهلال در فکر کهکشانی شدن!

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که الهلال امیدوار است با جذب لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و وراتی تیم کهکشانی را ببندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گفته می‌شود تیم الهلال که در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی می‌کند، پیشنهادی ۴۰۰ میلیون پوندی (۵۰۷ میلیون دلاری) برای جذب لیونل مسی ارائه کرده که در آستانه ترک پاری سن ژرمن است.

انتظار نمی‌رود که اسطوره آرژانتینی، قرارداد جدیدی در فرانسه امضا کند، به این معنی که او اجازه خواهد داشت تا تابستان امسال یک ماجراجویی جدید را انجام دهد.

طبق گزارش برنامه اسپانیایی El Chiringuito، مسی که توسط پی اس جی به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان سعودی محروم شده بود، آماده پذیرش پیشنهاد الهلال است. همچنین ادعا می‌شود که بوسکتس، هافبک بارسلونا، پس از پایان قراردادش با آبی‌اناری‌ها در انتهای فصل، قراردادی دو ساله عربستانی‌ها در خاورمیانه به امضا خواهد رساند، ضمن اینکه جوردی آلبا هم در این راه قدم خواهد گذاشت تا احتمالاً به آسیا بیاید.

خریدهای الهلال ممکن است به همین جا ختم نشود، زیرا شبکه‌های تلویزیونی فرانسه گزارش دادند که آنها همچنین به دنبال جذب هم‌تیمی مسی در پاریسن ژرمن، یعنی مارکو وراتی هستند و قصد دارند به این ملی‌پوش ایتالیایی، یک پیشنهاد هنگفت مالی، ارائه دهند.

احتمال بازگشت مسی به بارسلونا نیز گمانه زنی شده است، اما مشکلات مالی در کاتالونیا، انجام معامله را برای آن‌ها دشوار کرده است. در همین حال، تیم اینتر میامی آمریکا که متعلق به دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد و انگلیس است نیز، علاقه دیرینه‌ای به جذب برنده جام جهانی ۲۰۲۲ داشته است.

کد خبر 659976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.