مردمان مهربان، فرهیخته و متدین بزرگ‌ترین سرمایه شیراز

در آیین نکوداشت روز شیراز که با حضور مدیریت شهری شیراز، مدیران استانی و میهمانان ملی و اهالی فرهنگ و هنر در باغ جهان‌نما برگزار شد، بر منحصربه‌فرد بودن جاذبه‌های شیراز و وجود مردمان مهربان، فرهیخته و متدین به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه این شهر تاکید شد.

به گزارش ایمنا، آئین نکوداشت روز شیراز با حضور مدیریت شهری شیراز، مدیران استانی و میهمانان ملی و اهالی فرهنگ و هنر در باغ جهان‌نما برگزار شد.

محمدعلی چوبینی، معاون فرهنگی شهرداری شیراز با تبریک و گرامیداشت روز و هفته نکوداشت شیراز اظهار کرد: شهر شیراز دُر و گوهرهای کمیاب بسیاری در دل خود جای‌داده و همه آنچه شهر شیراز دارد از سایر شهرهای هم‌طراز خود متمایز کرده است.

وی افزود: بزرگ‌ترین سرمایه این شهر مردمان مهربان، فرهیخته و متدین آن است و باید قدردان آن‌ها بود.

مردمان مهربان، فرهیخته و متدین بزرگ‌ترین سرمایه شیراز

تقدیر پیشکسوت عرصه تئاتر از شهرداری شیراز در خصوص اهمیت به هنر

رحیم هودی، پیشکسوت عرصه تئاتر اظهار کرد: هنر گوهری پاک و تابنده است و هنر را هنرمند زاینده است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری در خصوص اهمیت به موضوع هنر و برگزاری چنین مراسمی، عنوان کرد: هنرمندی همچون مرحوم امین تارخ دل درگرو شهر شیراز داشت.

پیشکسوت عرصه تئاتر شیراز ادامه داد: به وجود کلیه دوستانی که در پیشبرد عرصه تئاتر فعال هستند سر تعظیم فرود می‌آورم؛ چراکه با رفتن هنرمندانی همچون مرحوم تارخ، همواره نام و یاد این افراد بزرگ در خاطره‌ها می‌ماند.

وی از فعالیت کلیه افراد و ارگان‌ها همچون مجموعه شهرداری که برای اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای توسعه هنر و رونمایی از نشان تابلو موسیقی شیراز تلاش دارند، قدردانی کرد.‌

به گزارش ایمنا، در آئین نکوداشت روز شیراز از خانواده مرحوم امین تارخ بازیگر و هنرمند شیرازی نیز تجلیل شد.

کد خبر 659969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.