ایجاد زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های ورزشی در شهر و استان ضروری است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های ورزشی در شهر و استان ضروری است اما به علت کمبود اعتبارات شرایط سختی را داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موعود بنیادی‌فر امروز_ دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه _ در دیدار با شهردار شهرکرد اظهار کرد: خوشبختانه شهردار و مجموعه مدیریت شهری نگاهشان یک نگاه ورزشی است و دغدغه خاصی برای ورزش دارند که مایه خرسندی است.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه ورزش کمبود و نبود سالن ورزشی در جنوب شهر بود که شهرداری اقدام خوبی را برای این منطقه ایجاد کرده و فضای ورزشی را برای جوانان و نوجوانان ایجاد کرده است.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان در سرانه ورزشی پایین است، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های ورزشی در شهر و استان ضروری است اما به علت کمبود اعتبارات شرایط سختی را داریم.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری را در کنار خودمان می‌بینیم و با افزایش تعاملات و هم افزایی‌ها می‌توان فضاهای ورزشی در شهر ایجاد کرد، گفت: به مناسبت روز شهرکرد نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که باید در خور و شأن مردم استان برگزار شود.

بنیادی‌فر تصریح کرد: با راه‌اندازی سالن ورزشی امیرکبیر، مدیریت شهری دغدغه ورزش و وجوانان در جنوب شهر را مرتفع کرده است.

مرتضی محمدیان، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: به مناسبت روز شهرکرد همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را داریم که از شبکه ملی پخش خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای برنامه‌های این روز اکثر دستگاه‌ها پای کار آمده‌اند اما نقش شهرداری شهرکرد پر رنگ‌تر است.

کد خبر 659945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.