طرح ساماندهی تابلوهای راهنمای بوستان‌ها در دستور کار است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف در طراحی پارک‌های شهری تفرج است، گفت: با توجه به فرسودگی تابلوهای موجود در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، طرح ساماندهی و تعویض تابلوهای راهنما در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا هاشمی امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه بزرگداشت روز شهرکرد با ارائه گزارشی از پروژه‌های انجام شده و در حال اجرای شهرداری اظهار کرد: از حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر در تأمین بودجه لازم برای انجام پروژه‌ها قدردانی می‌کنم، در صورت تکمیل چارت سازمانی و تأمین نیروهای متخصص، پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه این سازمان پیوستن منابع آبی فضای سبز و سیاست‌گذاری برای ایجاد منابع ذخیره آب در چهار سوی شهر است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد استفاده از طرح جامع آبیاری فضای سبز و آب‌رسانی به اراضی بالادست شامل منظریه و کمربندی شمالی شهر را برای توسعه اصولی فضای سبز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا بازسازی استخر پارک تهلیجان جنوبی، احداث ایستگاه پمپاژ پارک محله‌ای، احداث منبع ذخیره ۱٠ هزار مترمکعبی در خط‌الراس تپه بابلی و اجرای خط انتقال پساب از اقدامات مهم و در حال اجرای این سازمان است.

هاشمی با بیان اینکه هویت‌بخشی به سیما و منظر شهر و ارتقای نشاط و شادابی عمومی از مهم‌ترین اهداف سازمان است، تاکید کرد: اجرای طرح‌های روشنایی هنگام شب جلوه مطلوبی به شهر می‌بخشد و موجب پویایی، رونق، آسایش و امنیت بیشتر در شهر می‌شود. از شهروندان درخواست داریم در حفظ سیستم‌های روشنایی کوشا باشند.

وی تصریح کرد: هر سال ضوابط اداره استاندارد به‌روز و آئین‌نامه‌های جدیدی برای استانداردسازی وسایل بازی موجود در پارک‌ها تدوین می‌شود، لازم است طبق ضوابط هر سال زمین بازی و تجهیزات تخریب و مجدد بازسازی شود؛ بنابراین باید تعاملی میان مجموعه مدیریت شهری و اداره کل استاندارد برقرار و ضوابط و شرایط استاندارد پایدارتر شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف در طراحی پارک‌های شهری تفرج است، ادامه داد: رسیدن به این مهم نیازمند به‌کارگیری روش‌های مدیریتی متناسب است و به منظور رفاه حال شهروندان با توجه به فرسودگی تابلوهای موجود در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، طرح ساماندهی و تعویض تابلوهای راهنما در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، جلسه بزرگداشت روز شهرکرد با حضور شهردار، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، معاون شهرسازی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد و دیگر مسئولان اجرایی سازمان برگزار شد.

کد خبر 659929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.