اجرای طرح رصد در منطقه ۲۰ تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته کمیسیون برنامه و بودجه طرحی را با عنوان «طرح رصد» به اجرا گذاشت که طبق آن پروژه‌های توسعه محله‌ای، براساس نیاز شهروندان تعریف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در بازدید از منطقه ۲۰ شهرداری تهران اظهار کرد: سال گذشته کمیسیون برنامه و بودجه طرحی را به عنوان «طرح رصد» به اجرا گذاشت که طبق آن پروژه‌های توسعه محله‌ای بر اساس نیاز شهروندان تعریف شد؛ یعنی محلات نیازهای خود را از طریق معتمدان مطرح کردند و این پروژه‌ها تعریف و در بودجه سنواتی مصوب شد.

وی افزود: امروز در نخستین بازدید دوره‌ای که با هدف پیگیری اجرای این پروژه‌ها از منطقه ۲۰ به عنوان جنوبی‌ترین منطقه تهران انجام شد، شاهد به بار نشستن این پروژه‌ها و رضایت شهروندان بودیم که نشان می‌دهد اجرای پروژه‌ها بر اساس نیاز سنجی شهروندان اقدام درستی بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز پروژه‌هایی را مشاهده کردیم که سال گذشته وجود نداشت، همچون مرکز ورزش، نوآوری و خلاقیت شهر دخت که مختص دختران است و یک مرکز مجهز و مورد نیاز دختران منطقه ۲۰ بود که مورد استقبال قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بعضی پروژه‌ها به سبب اینکه نیاز به ارتباط و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی مانند وزارت میراث فرهنگی دارد، پیشرفت چندانی نداشته اما عمده پروژه‌ها به پیشرفت بیش از ۸۶ درصد رسیده است که جای تقدیر از عوامل شهرداری دارد.

صادقی در بازدید از مجموعه ورزشی آوینی (زمین چمن فوتبال) افزود: این مجموعه‌ها بر اساس درخواست شهروندان و برای شهروندان ساخته شده است و باید در اختیار آنان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ورزش باید در هماهنگی با شهرداری منطقه سازوکاری ایجاد کند که از این مجموعه‌ها به نحو احسن استفاده شود، درست نیست مجموعه‌ای آماده بهره‌برداری باشد اما مورد استفاده قرار نگیرد.

وی گفت: منطقه ۲۰ تهران با ۱۰۲ کد پروژه، بیشترین کد پروژه‌های توسعه محله‌ای را دارا است، بنابراین از این منظر دارای اهمیت فراوان است.

کد خبر 659916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.