نبض نمد در بام ایران می‌زند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرکرد به‌عنوان شهر سرداران شهید و «شهر ملی نمد» پیشینه‌ای کهن و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد اما کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاالله ایزدی امروز _دوشنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد آماده پذیرش انتقادها، نظرها، دیدگاه‌ها، مشاوره‌ها و راهنمایی‌های شهروندان و مسئولان با هدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و بهتر به مردم است.

وی افزود: دولت سیزدهم گام‌های مؤثری برای خدمات‌رسانی به مردم مناطق مختلف کشور به‌ویژه در نقاط کمتر توسعه‌یافته همچون چهارمحال‌وبختیاری و شهرکرد برداشته که قابل قدردانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: شهرکرد به‌عنوان شهر سرداران شهید و «شهر ملی نمد» پیشینه‌ای کهن و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر تبیین جایگاه شهرکرد در تعاملات اجتماعی و کارکردهای فرهنگی، مذهبی، ایثار، فداکاری و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بیش از گذشته ادامه داد: شوراهای اسلامی به‌عنوان نهاد قانونی و مطالبه‌گر وظیفه دارد علاوه بر نظارت بر درخواست‌ها و مطالبه‌های مردم، نسبت به پیگیری خواسته‌های قانونی شهروندان تلاش کند.

ایزدی با اشاره به اینکه رویکردهای فرهنگی و پیگیری‌های مدیریت شهری کیان نسبت به مسائل مختلف در حوزه‌های شهری قابل تقدیر است، گفت: بهبود و ساماندهی ورودی‌های شهرکرد ضروری است، همچنین ساماندهی ورودی جنوب شرقی نیازمند طرح مشترک با شهرداری شهر کیان و مطالعات دقیق و کارشناسی شده است.

مشکلات شورا با انسجام و اتحاد بین اعضا رفع شده است

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد در این جلسه اظهار کرد: شورای این شهر فراز و نشیب‌ها و مشکلاتی داشت که با انسجام و اتحاد بین اعضا رفع شده است تا خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ املاک شهرداری شهرکرد و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان به‌عنوان اولویت اصلی شورای اسلامی مرکز چهارمحال‌وبختیاری در حال پیگیری است، افزود: در این راستا باید از توان کارشناسان، متخصصان، صاحب‌نظران، معتمدان، افراد ذی‌نفوذ و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری بهره‌گیری و استفاده شود.

اقدامات مدیریت شهری به مردم اطلاع‌رسانی شود

داوود نجفی، رئیس کمیسیون بودجه، مالی و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد نیز اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به شهروندان اطلاع‌رسانی شود تا مردم نسبت به عملکرد مدیریت شهری قضاوت کنند.

وی افزود: وحدت، وفاق و انسجام بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد باعث تسریع در روند اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مرتبط با مدیریت شهری شده است.

کد خبر 659881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.